czwartek, 10 kwietnia, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_img

Wzrost kosztów i spadek rentowności usług – taki obraz branży marketingowej wyłania się z najnowszego raportu SAR

Dane ujawniają wyraźną dysproporcję pomiędzy rosnącymi kosztami świadczenia usług a tempem wzrostu ich wycen...

Jak zmienił się rynek PR w Polsce?

Druga edycja badania na temat kondycji rynku PR w Polsce przygotowana przez analityków z Exacto i UW ujawnia....

Trzaskowski liderem w mediach tradycyjnych, Mentzen zwycięża w socialach, Biejat rośnie na TikToku

W telewizji, radiu, prasie i internecie największy zasięg — ponad 314 mln — zgromadziły publikacje, w których wspominany był Rafał Trzaskowski...

Rafał Brzoska jako „polski Elon Musk”. Temat deregulacji rozgrzewa media i społeczeństwo

Założyciel InPostu jest ewidentnie kojarzony z rządowym projektem. „Z jednej strony może to stanowić szansę, ale z drugiej strony – zagrożenie wizerunkowe oraz biznesowe w przypadku niepowodzenia projektu”...

Stop nieświadomej nietrzeźwości! Kampania AlcoSense na rzecz bezpieczeństwa na drogach

Organizatorzy wykorzystali głośny temat zaostrzenia kar dla nietrzeźwych kierowców do promowania...

Kandydaci na prezydenta w mediach. Mentzen liderem w socialach

Analitycy Demagoga oraz IMM do końca kampanii wyborczej będą przyglądać się obecności kandydatów na urząd prezydenta w mediach...

Polacy nie wiedzą, jak reagować na kryzys psychiczny w social mediach

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Fundacji Zdrowego Postępu wynika, że...

Lutowe zestawienie „O tym się mówi” otwierają publikacje „Gazety Wyborczej”

Bohaterem najbardziej zasięgowych publikacji, podobnie jak w styczniu, jest Karol Nawrocki...

Onet najbardziej opiniotwórczym medium lutego

Jak wynika z zestawienia IMM, na drugim miejscu znalazła się „Rzeczpospolita”, a podium zamyka...

Który z kandydatów na prezydenta rządzi w mediach? Jak medialność wpływa na wyniki sondażowe

Kampania prezydencka 2025 rozgrzała polskie media. Kandydaci prześcigają się w liczbie wpisów, hashtagów i interakcji z wyborcami. Kto dominuje w medialnym świecie?

Kampania „MAMY czas na zdrowie” – czyli o tym, jak zmieniać postawy społeczne

Z badań wynika, że pracujące matki często nie mogą sobie pozwolić na odpoczynek...

Czy warto monitorować reklamy? [PORADNIK]

Czy chodzi tylko o „podglądanie” kreacji i strategii konkurencji? To działanie niesie ze sobą znacznie więcej korzyści...

„Mecz Mistrzów” z rekordową popularnością. Legia Warszawa na czele polskich klubów – nowy ranking „Piłka w grze”

Ćwierćfinałowe starcie w Pucharze Polski pomiędzy Legią a Jagiellonią Białystok wywołało falę komentarzy związanych z kontrowersyjnymi decyzjami sędziowskimi...