wtorek, 24 grudnia, 2024

Artykuły

Reklamaspot_imgspot_img

Czy PR pomaga zwiększyć sprzedaż?

Trzeba pamiętać, że sam PR nie zapewnia natychmiastowego zwrotu z inwestycji, ponieważ zbudowanie solidnej reputacji marki wymaga czasu...

Świąteczny event firmowy z cateringiem Pałac Mała Wieś x Batida

Pałac Mała Wieś x Batida oferuje usługę, która jest prawdziwym kulinarnym doświadczeniem – Harmonia Heritage Xmas...

Transfery reklamowe w Polsce: czy zmiana barw ambasadorów marek nadal robi wrażenie? [część 2]

Siła celebrytów i osób znanych z tradycyjnych mediów jest nam doskonale znana, ale jak wygląda to w świecie influencerów?

Transfery reklamowe w Polsce: czy zmiana barw ambasadorów marek nadal robi wrażenie? [część 1]

Dlaczego ludzi tak bardzo interesują zmiany ambasadorów marek? O tym pisze dla PRoto.pl Justyna Zawadzka ze Space Cat Industries...

Jak wyobrażasz sobie przyszłość? Podsumowanie Web Summit 2024

Największa konferencja technologiczna bez wątpienia należała do sztucznej inteligencji – piszą dla PRoto.pl przedstawicielki 24/7Communication...

Monitoring mediów jako narzędzie wczesnego ostrzegania i sprawdzania skutków kryzysów

„Antykryzysowy” monitoring mediów może przybrać kilka wariantów...

Model PESO – jak go rozumieć?

Miejsc, w których można promować własne treści lub komunikować się, jest wiele. Wszystkie te kanały to właśnie model PESO...

Influencerzy dobrzy dla marki – jak i gdzie ich szukać?

Fani influencerów uznają ich posty za pierwsze źródło informacji o produktach i usługach...

Medialna siła marki – co to jest i czy warto ją znać?

Firma, która ma wysokie wskaźniki medialności, zyskuje na wartości zarówno w oczach konsumentów, jak i inwestorów...

Marketing LGBTQIAP+ – strach ma wielkie oczy, a tęczowe portfele wielkie zasoby

Wiele firm obawia się homofobii, a obawy te wpływają na decyzje dotyczące kampanii marketingowych...

Nie bądź głuchy na podcasty!

Podcasterzy to silna grupa influencerów, która cieszy się dużym zaufaniem słuchaczy...

Autentyczność i wiarygodność przede wszystkim. Employer branding w procesie zmiany

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym rola employer brandingu staje się kluczowa w skutecznej komunikacji zmiany – pisze Sebastian Kolęda z K+ Group…

Czy znasz swoich rynkowych rywali? Analiza konkurencji w pigułce

Sukces w analizie konkurencji zależy od wyboru odpowiednich narzędzi oraz unikania często popełnianych błędów...

Skuteczne media relations, czyli o znaczeniu bazy mediów i biura prasowego w działaniach PR

Nieotwarte maile, zignorowane informacje prasowe, zaproszenia pozostające bez odpowiedzi to tylko niektóre z bolączek, z jakimi na co dzień muszą mierzyć się PR-owcy...

Błękitny piątek – globalna awaria systemów IT oczami specjalistów od komunikacji

Reakcjom kluczowych postaci tych wydarzeń przyglądają się ekspertki Planet Partners...

Raporty sponsoringowe – klucz do efektywności w sponsoringu sportowym

Wydarzenia sportowe przyciągają zarówno na stadiony, jak i przed ekrany telewizorów rzesze ludzi. Dla firm są to wręcz wymarzone warunki do zareklamowania swoich produktów czy usług...