Facebook
Instagram
Twitter
Vimeo
Youtube
Zaloguj
Wydarzenia PRoto
Kongres Wiedzy 2025
Kongres wiedzy 2024
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Zaloguj
Witamy!
Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Nie pamiętasz hasła?
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Wyszukiwanie
sobota, 11 października, 2025
LinkedIn
Facebook
Instagram
Twitter
Wydarzenia PRoto
Kongres Wiedzy 2025
Kongres wiedzy 2024
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Szukaj
Case studies
Tworzenie legendy – czyli lokalna kampania edukacyjna obornickich wodociągów
Zaproszenie do rozmowy na tematy trudne – czyli kampania „Dom zaczyna się od serca”
„Zrobiliśmy to lepiej” – PR-owy sukces Burgera Rywala
Reklama
Różnorodny Corning, czyli o tym, jak firma łączy ludzi niezależnie od różnic
09/04/2025
Projekt „Łączymy ludzi, niezależnie od różnic” pomógł w stworzeniu inkluzywnej kultury organizacyjnej firmy...
Stop nieświadomej nietrzeźwości! Kampania AlcoSense na rzecz bezpieczeństwa na drogach
01/04/2025
Organizatorzy wykorzystali głośny temat zaostrzenia kar dla nietrzeźwych kierowców do promowania...
„Nasz Wspólny Dom”, czyli jak Etex zbudował fundamenty wiedzy o zrównoważonym rozwoju wśród pracowników
25/03/2025
Kampania komunikacji wewnętrznej miała na celu...
Kampania „MAMY czas na zdrowie” – czyli o tym, jak zmieniać postawy społeczne
18/03/2025
Z badań wynika, że pracujące matki często nie mogą sobie pozwolić na odpoczynek...
Prymus – robot AI, który zdał maturę. O kampanii, która zainicjowała debatę na temat reformy systemu edukacji
10/03/2025
Fundacja Zwolnieni z Teorii wystartowała z inicjatywą „Otwarci na zmianę”...
Z dwóch stron muru: kampania, która przyciągnęła zwiedzających do Muzeum POLIN
04/03/2025
Pomogło w tym AI...
Szwedzki klimat na drodze – czyli niestandardowa premiera elektrycznego Volvo
24/02/2025
Kampanię zrealizowano we współpracy ze śląskim streetartowym artystą...
37 stref gamingowych w 22 miastach. Gaming Zone MediaMarkt
18/02/2025
Od września do grudnia 2024 roku przyciągnęły one blisko 35 tys. fanów gier i technologii…
Smoczyca nad Krakowem! Strategia, która przyciągnęła stomatologów na targi KRAKDENT
10/02/2025
Organizatorzy postanowili nawiązać do jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli miasta...
„Razem stać nas na dobro”. Rekordowa wartość przekazanej pomocy w kampanii Szlachetnej Paczki
04/02/2025
W inicjatywę zaangażowało się niemal 700 tys. osób...
Czy TikTok to narzędzie dla branży budowlanej? Case study marki WIŚNIOWSKI
19/12/2024
Nawet techniczne i pozornie mniej „medialne” produkty mogą być interesujące dla społeczności TikToka...
Jak marka Hortex wspierała polską kulturę filmową w 2024 roku
06/12/2024
Jedzenie, picie i film to elementy, które doskonale ze sobą współgrają. Marka Hortex zacieśniła te więzy, pojawiając się jako partner, sponsor największych festiwali i wydarzeń filmowych w kraju...
Obchody 30-lecia Volvo Trucks – wydarzenie pełne historii i nowoczesności
28/11/2024
Event stał się okazją do...
9 tygodni zmiany, 9 milionów odbiorców. Nowe urlopy dla ojców – kampania Pracuj.pl
15/10/2024
Projekt połączył insight z empatyczną narracją, daleką od prawnego żargonu...
Załaduj więcej
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności