czwartek, 21 listopada, 2024

Case studies

Miks muzyki, makijażu i technologii. Co zdecydowało o sukcesie Maybelline New York Music Stories

Wejściówki na wydarzenie rozeszły się w kilkadziesiąt sekund...

Zimowy PGE Narodowy w trasie. Event, który zmienia oblicze zimowego wypoczynku w mieście

Przez 107 dni projekt odwiedził 16 polskich miast...

Jak Tork pomógł firmom poprawić produktywność

Fundament kampanii stanowiły wyniki badań oraz założenia filozofii kaizen i lean manufacturing...

Tesco w Netto – Transformacja dekady

Netto, przejmując aktywa Tesco oraz pracowników i klientów, musiało skoordynować komunikację wobec różnych grup...

#Efekt1butelki, czyli jak efektywnie komunikować akcje proekologiczne

Głównym celem kampanii było zwiększenie świadomości odbiorców w obszarze opakowań zwrotnych...

Portrety, które zmieniają los bezdomnych zwierząt, czyli jak zebrano 42 tys. zł dla psów ze schroniska

Wystawa obrazów Michała Torzeckiego ma na celu pomoc psom ze schronisk...

Łąki kwietne dla pszczół. Kampania marki Bracia Sadownicy

Do akcji zaproszono Maję Popielarską, dziennikarkę prowadzącą programy o ogrodach...

Multikino z przekazem do najmłodszej grupy docelowej. Jak marka działa na TikToku

Na koncie Multikina obserwatorzy znajdują dużo rozrywkowego contentu i widzą kino po godzinach pracy...

Komunikacja emisji crowdinvestingowej: Mazurska Manufaktura Alkoholi, czyli kraft to nie tylko piwo

Działania skierowane były do kilku grup docelowych, m.in. lokalnej społeczności czy miłośników alkoholi rzemieślniczych...

Tablet jak cegła. Volvo o bezpieczeństwie dzieci podczas podróży autem

By zwrócić uwagę mediów na to ważne zagadnienie, marka wyprodukowała własny tablet...

Minimalizm, design i wytrzymałość. O kampanii Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców

Marka Acer zaprezentowała swój nowy produkt z perspektywy twórcy, a nie producenta...

Tarcza Antykryzysowa dla Rynku Optycznego – jak komunikacja wspierała rynek?

O ogólnopolskiej kampanii w ochronie wzroku i zdrowia w czasie COVID-19...

„Kobiety i mężczyźni w pracy powinni być traktowani równo” – o kampanii „Bez Jaj”

Kompetencje nie mają płci i tylko one powinny decydować o pensji czy prawie do awansu. OLX przypomniał o tym w prowokacyjnej kampanii...

Wpisz do kalendarza swój „Dzień na U”, czyli o kampanii nakłaniającej Polki do robienia badań piersi

Co roku na raka piersi umiera 6 tys. kobiet. 30 proc. z nich mogłoby wrócić do zdrowia, gdyby regularnie się badało...