czwartek, 10 kwietnia, 2025

Raporty

Jak zmienił się rynek PR w Polsce?

Druga edycja badania na temat kondycji rynku PR w Polsce przygotowana przez analityków z Exacto i UW ujawnia....

Trzaskowski liderem w mediach tradycyjnych, Mentzen zwycięża w socialach, Biejat rośnie na TikToku

W telewizji, radiu, prasie i internecie największy zasięg — ponad 314 mln — zgromadziły publikacje, w których wspominany był Rafał Trzaskowski...

Rafał Brzoska jako „polski Elon Musk”. Temat deregulacji rozgrzewa media i społeczeństwo

Założyciel InPostu jest ewidentnie kojarzony z rządowym projektem. „Z jednej strony może to stanowić szansę, ale z drugiej strony – zagrożenie wizerunkowe oraz biznesowe w przypadku niepowodzenia projektu”...

Kandydaci na prezydenta w mediach. Mentzen liderem w socialach

Analitycy Demagoga oraz IMM do końca kampanii wyborczej będą przyglądać się obecności kandydatów na urząd prezydenta w mediach...

Polacy nie wiedzą, jak reagować na kryzys psychiczny w social mediach

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Fundacji Zdrowego Postępu wynika, że...

Lutowe zestawienie „O tym się mówi” otwierają publikacje „Gazety Wyborczej”

Bohaterem najbardziej zasięgowych publikacji, podobnie jak w styczniu, jest Karol Nawrocki...

Onet najbardziej opiniotwórczym medium lutego

Jak wynika z zestawienia IMM, na drugim miejscu znalazła się „Rzeczpospolita”, a podium zamyka...

Który z kandydatów na prezydenta rządzi w mediach? Jak medialność wpływa na wyniki sondażowe

Kampania prezydencka 2025 rozgrzała polskie media. Kandydaci prześcigają się w liczbie wpisów, hashtagów i interakcji z wyborcami. Kto dominuje w medialnym świecie?

„Mecz Mistrzów” z rekordową popularnością. Legia Warszawa na czele polskich klubów – nowy ranking „Piłka w grze”

Ćwierćfinałowe starcie w Pucharze Polski pomiędzy Legią a Jagiellonią Białystok wywołało falę komentarzy związanych z kontrowersyjnymi decyzjami sędziowskimi...

Spadek autentyczności i deepfake’i – czyli co zagraża influencer marketingowi

Jak wskazują eksperci, coraz częściej obawy w tym kontekście budzi rozwój AI...

Raport „O tym się mówi”: W styczniu publikacja „Gazety Wyborczej” z największym zasięgiem

Mowa o tekstach ujawniających szczegóły „afery apartamentowej” z udziałem Karola Nawrockiego...

Jakimi tematami zainteresować media w 2025 roku?

Zagadnieniem numer jeden będzie sztuczna inteligencja, ale to nie wszystko – wynika z badania Dfusion Communication…