WYDARZENIA
Agencja Headlines zorganizowała kampanię edukacyjną „Pamiętaj o sercu”, która ma koordynować działania lekarzy różnych specjalności i wypracować kompleksowe podejście do profilaktyki i leczenia chorób sercowo-naczyniowych. Akcja jest elementem Narodowego Programu Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego...
ComPress przygotował kolejną akcję „Żółty Tydzień”. Kampania edukacyjna oraz akcja szczepień przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A i B potrwa od 20 września do 3 października. Informacje na ten temat można uzyskać w Internecie, pod specjalnym...
Logotyp.pl to nowy serwis internetowy, świadczący usługi z zakresu identyfikacji wizualnej. Jego twórcą jest Mariusz Ryciak, niezależny konsultant marketingowy, który opracował logotypy m.in. restauracji Zupy Świata i kanału Podróże TV. Strona poświęcona logotypom oferuje projektowanie logo...