wtorek, 6 maja, 2025

WYDARZENIA

Medycy apelują do Spotify o walkę z dezinformacją na temat COVID-19

List otwarty do platformy napisali lekarze, naukowcy, pracownicy służby zdrowia i profesorowie...

Nowe osoby w dziale Tech & Consumer Komunikacji Plus PR

W styczniu 2022 roku pracę w agencji rozpoczęli...

Victoria’s Secret odświeża wizerunek

Marka chce komunikować otwartość na różnorodność kobiecych ciał...

Skype znika po 22 latach

5 maja 2025 roku Skype po 22 latach obecności na rynku zakończył swoją działalność. Microsoft zrezygnował z dalszego utrzymywania flagowego niegdyś komunikatora. Firma zachęca...

Agnieszka Rzepkowska dyrektorką departamentu marketingu w VeloBanku

Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in...

Pasibus przechodzi rebranding

Nowa identyfikacja wizualna jest obecnie wdrażana w czterech wybranych lokalizacjach...

Hawaje podnoszą podatki turystyczne. Chcą sfinansować działania na rzecz klimatu

Środki te mają być przeznaczane m.in. na projekty, takie jak uzupełnianie piasku na erodujących plażach Waikīkī...

Polacy chcą zakazu reklam piwa?

IBRiS zrealizował ogólnopolskie badanie opinii na temat napojów bezalkoholowych, z którego wynika, że...

Deichmann ruszył z kampanią promocyjną. Ambasadorką akcji Natalia Szroeder

Ideą przewodnią akcji jest zdanie: „każda historia zaczyna się od pierwszego kroku”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Skype znika po 22 latach

5 maja 2025 roku Skype po 22 latach obecności na rynku zakończył swoją działalność. Microsoft zrezygnował z dalszego utrzymywania flagowego niegdyś komunikatora. Firma zachęca...

PRoto.pl Poleca