sobota, 24 maja, 2025

WYDARZENIA

Zuzanna Krzyczkowska

Zuzanna Krzyczkowska od lutego 2022 roku obejmuje stanowisko specjalistki ds. komunikacji i public realations w firmie Ford Polska. Do zadań Krzyczkowskiej należą m.in. promocja wizerunku Ford Motor Company w Polsce, utrzymywanie i budowanie relacji z mediami, współtworzenie...

Instagram pracuje nad lepszą dostępnością

Platforma wprowadza narzędzia wspierające m.in. osoby niedowidzące...

Marek Myślicki w Stor9_

Pełni w agencji funkcję Chief Growth Officera...

BBC uruchamia serwis dla polskich odbiorców

BBC News Polska zacznie działać już pod koniec czerwca...

Instagram umożliwia transkrypcję wiadomości głosowych

Serwis wydłużył też maksymalny czas nagrywania...

„Galeria w Galerii” – czyli zbiory Muzeum Narodowego ruszają w wirtualną trasę

Pokazy cyfrowe dzieł sztuki będą emitowane w galeriach handlowych w całej Polsce...

Branża marketingowa nagrodziła projekty wspierające dobrostan

Ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu Dobrostars, organizowanego przez IAA Polska…

Klara Ufnalewska PR Managerką w MADOGZ

Ma ponad 18 lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej, produktowej i kryzysowej...

Ambasadorzy marek: Tomasz Fornal dla 4F

W produktach 4F siatkarz zaczął grać 21 maja 2025 roku...

Nauczyciele wzięli udział w kolejnej edycji kampanii „Ciało obce”

W ramach akcji fundacja SEXEDPL przygotowała scenariusze lekcji w zakresie edukacji seksualnej...

Linkleaders współpracuje z Polish Data Center Association

Należący do agencji zespół Tech & Services odpowiada za...

Google zapowiada nowości w wyszukiwarce. Mają przydać się marketerom

Serwis ulepszył m.in. narzędzia kreatywne, które wykorzystują zaawansowane modele generowania wideo i obrazów – Veo i Imagen...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej, milionowa promocja Bazylei. Raport IMM

Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja 2025 roku, wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach, a wartość ekwiwalentu reklamowego wydarzenia wyniosła 136 mln zł...

PRoto.pl Poleca