czwartek, 21 listopada, 2024

Wywiady

Sebastian Stępak: zgłoszenie do Złotych Spinaczy musi opowiadać historię

Naszym celem jest sprawić, żeby to było łatwe, proste i przyjemne, fajne opowiadanie, w którym jesteśmy w stanie zaskoczyć naszego czytelnika, ale też trochę się z nim zaprzyjaźnić...

TEDxWarsawWomen: kluczowa jest idea

„Prawdziwe zaangażowanie w ideę może pokazać tylko osoba, która całkowicie się z nią identyfikuje” – mówi Monika Dąbrowska, lider zespołu mentorzy TEDxWarsawWomen...

To niepicie jest teraz modne

Rozmawiamy z Martą Markiewicz, twórczynią trzeźwych imprez...

Marcin Kasprzak: w Effie kluczowe są dobra diagnoza potrzeb i odwaga

„Effie to nie jest konkurs piękności, tylko efektywności”...

TEDxWarsawWomen: liczy się temat, nie nazwisko

Z Ewą Turek, kuratorką konferencji, rozmawiamy o doborze mówców i promocji wydarzenia...

Bolączką wciąż jest brak wsparcia zarządu dla działań z zakresu zrównoważonego rozwoju

Z Lilianą Anam, CEO CSRinfo, rozmawiamy o wnioskach z TOB2022 i trendach w ESG...

Mariusz Pleban: PR sięga dziś dalej, niż kiedykolwiek sięgał

Z okazji 20-lecia Złotych Spinaczy rozmawiamy z jurorem o zmianach w konkursie i branży PR...

Mirella Panek-Owsiańska: W Złotych Spinaczach chodzi o ponadprzeciętne sposoby na komunikowanie. Nie wystarczy być dobrym i poprawnym

Z okazji 20-lecia Złotych Spinaczy rozmawiamy z jurorką o zmianach w konkursie i branży PR...

Małgorzata Mejer: przestaliśmy się bać bycia częścią zintegrowanej komunikacji

Z okazji 20-lecia Złotych Spinaczy rozmawiamy z jurorką o zmianach w konkursie i branży PR...

Lancerto i Mr. Vintage o długoletniej współpracy: podstawą było zaufanie

Jak przypadek sprawił, że nawiązali długoletnią relację, jak zmieniła się ich współpraca i dlaczego dobiegła końca – o tym w rozmowie...

W budowaniu doświadczeń pracowników kluczowy jest dialog

„Teraz niebagatelny wpływ na doświadczenie pracowników ma podejście do nowych metod pracy” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala...

Ewelina Łukasiak: komunikacja w branży alkoholi wymaga sporo „gimnastyki”

„Nie zastanawiam się, CZY mogę coś zrobić. Skupiam się na tym, JAK” – mówi w wywiadzie Communication Manager w Stock Polska...