Rejestracja na Dialog PRoto „Budowanie emocji wokół marki przez działania sponsoringowe”

Już w kwietniu wraca Dialog PRoto! Zapraszamy na pierwsze wydarzenie w nowej edycji cyklu popołudniowych spotkań, podczas których będziemy dzielić się doświadczeniami oraz wiedzą z różnych obszarów komunikacji marketingowej. W czasie Dialogu będziesz mógł poznać i posłuchać najlepszych ekspertów PR i marketingu, którzy codziennie nas inspirują i wyznaczają trendy. Wiemy, że najlepszą formą kontaktu jest ten bezpośredni i właśnie to umożliwi Dialog, który przyjmie formę interaktywnej konferencji. Już dziś możesz się zapisać na wydarzenie online lub zgłosić chęć udziału w wydarzeniu stacjonarnym w Warszawie.

Najbliższe spotkanie poświęcimy najlepszym metodom budowania emocji i zaangażowania wokół marki przez działania sponsoringowe.

Wydarzenie jest BEZPŁATNE, wymagana jest tylko rejestracja.

Zapisz się, a będziesz uczestniczyć w:

  • inspirujących dyskusjach ekspertów z obszarów sponsoringu, marketingu oraz public relations,
  • pokazie najnowszych trendów i technologii zmieniających oblicze sponsoringu,
  • prezentacji case studies i narzędzi analitycznych mierzących efektywność działań sponsoringowych.

Głównym punktem programu będzie panel dyskusyjny, poświęcony sposobom wzbudzania emocji i budowania zaangażowania marki przez działania sponsoringowe. W debacie wezmą udział przedstawiciele firm będących sponsorami zarówno sportu, jak i kultury czy sztuki, sportowcy oraz reprezentanci instytucji kultury doświadczonych we współpracy ze sponsorami.

Podczas wydarzenia przyjrzymy się także mierzeniu efektów działań sponsoringowych z wykorzystaniem monitoringu mediów. O tym opowie Sebastian Bykowski, wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów, w wystąpieniu „Mierzymy emocje, mnożymy korzyści: jak dzięki badaniom zwiększyć efektywność sponsoringu”.

Poznaj prelegentów Dialogu:

Monika Banyś, rzeczniczka prasowa VeloBanku

Ekspertka public relations z ponad 12-letnim doświadczeniem. Od 2012 roku związana z branżą komunikacji, gdzie zdobywała doświadczenie pracując w agencjach PR, specjalizując się głównie w obszarach finansów, HR oraz nieruchomości.

Obecnie pełni funkcję rzeczniczki prasowej VeloBanku oraz PR dyrektorki w agencji PR ZOOM bsc. W swojej pracy umiejętnie wykorzystuje potencjał badań rynkowych, zamieniając insighty w skuteczne rozwiązania komunikacyjne, które wzmacniają eksperckość oraz pozytywny wizerunek marek, liderów i idei. Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacyjnych oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. W VeloBanku odpowiada za kompleksową obsługę medialną oraz strategiczne doradztwo komunikacyjne, wspierając bank w osiąganiu celów wizerunkowych i biznesowych.

Michał Kulisiewicz, kierownik zespołu ds. relacji z biznesem w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Od 11 lat pracuje w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Projektuje i realizuje kampanie społeczne, wizerunkowe i informacyjne. Od listopada 2023 odpowiada za współprace sponsoringowe.

Współtworzył kampanie komunikacji marketingowej nagradzane m.in. w konkursach Effie Awards, Epica Awards, MIXX Awards, Innovation, Klub Twórców Reklamy czy Muzeum Widzialne. Odpowiadał za kampanię i współtworzył strategię nagrodzonego projektu „Z dwóch stron muru” przygotowanego we współpracy z Saatchi & Saatchi. Odpowiadał również za kampanie wizerunkowe muzeum, promocję wystaw czasowych, a także kampanię informacyjno-reklamową akcji edukacyjno-społecznej „Żonkile”. Od 18 lat związany jest z branżą marketingu i komunikacji kultury. Absolwent historii na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowych Studiów Menadżera Kultury w SGH.

Andrzej Bargiel, polski narciarz wysokogórski, biegacz górski i himalaista

Jest trzykrotnym mistrzem Polski w narciarstwie wysokogórskim, trzecim w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w kategorii Espoir oraz rekordzistą świata w biegu na Elbrus.

Od 2013 roku realizuje swój autorski projekt HIC SUNT LEONES, którego celem są zjazdy na nartach z najwyższych szczytów Ziemi bez użycia tlenu. Jest pierwszym Polakiem, który zjechał na nartach z wierzchołka ośmiotysięcznika Sziszapangma-Centralna. Jako pierwszy człowiek w historii zjechał na nartach ze wszystkich czterech ośmiotysięczników położonych w Karakorum – Broad Peak, K2, Gaszerbrum I i Gaszerbrum II.

Sebastian Bykowski, wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów odpowiedzialny za pion marketingu i sprzedaży

Zarządza również PSMM Monitoring & More. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu, PR i zarządzania.

Juror wielu branżowych konkursów, w tym Złote Spinacze. Wielokrotny laureat nagród branżowych m.in. nagrody głównej w konkursie „Innowacyjny Lider 2023”, nagrody PSPR za zaangażowanie w budowanie branży PR w Polsce czy nagrody im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR. Z pasją wykłada zagadnienia monitoringu mediów i zarządzania informacją na uczelniach w całej Polsce. Absolwent zarządzania i marketingu na Politechnice Poznańskiej oraz prawa gospodarczego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Izabela Kruk, dyrektor Biura Komunikacji Sponsoringowej w ORLEN

Ekspertka ds. komunikacji sportu i kultury, specjalizująca się w nowych mediach, media relations oraz organizacji eventów.

Posiada 15-letnie doświadczenie w branży, współpracując z największymi markami i organizacjami. Przed dołączeniem do ORLEN, przez ponad 11 lat była związana z Legią Warszawa, gdzie pełniła funkcję rzecznika prasowego oraz dyrektora ds. komunikacji. Wierzy, że skuteczna komunikacja to nie tylko przekaz, lecz przede wszystkim emocje, które zostają w pamięci.

Justyna Truszkowska-Święcka, dyrektorka operacyjna Teatru 6. Piętro

Z Teatrem 6. Piętro związana jest od 14 lat. Wcześniej odpowiedzialna za jej marketing. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu PR, CSR, marketingu, managementu, sprzedaży oraz organizacji wydarzeń kulturalnych i lifestylowych.

Współpracowała m.in. z Niezależną Fundacją Filmową, Polską Akademią Filmową, Komisją Europejską oraz Gosią Baczyńską (management). W ramach Agencji Headlines Porter Novelli realizowała kampanie dla WWF, TP, Unilever, Procter & Gamble, MSD, Janssen Cilag, Toyota Motor Poland (wprowadzenie marki Lexus do Polski), a także PGNiG i BPH. Z pasji do polskiego designu współpracuje również z Targami Rzeczy Ładnych online.

Już wkrótce kolejne informacje!

Dialog odbędzie się 16 kwietnia 2025 roku. Start o godzinie 14:00!

Zapraszamy do rejestracji na wydarzenie ONLINE przez poniższy formularz. Nie zwlekaj i zgłoś się już dziś!

    Zapisz się na transmisję online konferencji - Dialog PRoto


    * pola obowiązkowe.

    Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji stacjonarnej w Warszawie (Muzeum Gazowni Warszawskiej), napisz do nas na wydarzenia@proto.pl. Liczba miejsc ograniczona!

    Zapis na wydarzenie oznacza dołączenie do grona subskrybentów newslettera codziennego PRoto.

    To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział (uczestnik z certyfikatem DIMAQ otrzyma 5 pkt). DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.
    Więcej informacji na stronie dimaq.pl.

    Poznaj naszych partnerów!

    Partner główny:

    Partnerzy:

    Patroni medialni:

    logo Press