Search: Sample
Wiele firm nie wykorzystuje potencjału komunikacji wewnętrznej – piszą Agnieszka Olsztyńska i Dariusz Skuza na łamach magazynu „Manager”. Tymczasem badania wykazują, że komunikacja wewnętrzna ma wyraźny wpływ na wyniki przedsiębiorstw. „Im wyżej oceniana jest efektywność komunikacji...
„Jednym z głównych celów przedsiębiorstwa, poza wzrostem obrotów i zwiększeniem udziałów w rynku, jest uzyskanie pożądanego wizerunku firmy” - przekonuje Gazeta Poznańska. Artykuł prezentuje możliwości działań public relations, a także przywołuje opinie PR-owców oraz klientów agencji...
„Wydaje się, że firmom chodzi ostatnio o to, by ich produkt kojarzył się z czymś elitarnym, trudno dostępnym, najlepszej jakości. Dlatego organizują zamknięte promocje i zapraszają artystów (…)” – podaje Gazeta Stołeczna. Agnieszka Kowalska i Łukasz...