środa, 15 stycznia, 2025

Search: Sample

PR Polski?

Spójny wizerunek Polski jest potrzebny firmom w prowadzonej przez nie działalności – tak odpowiedziało 93% respondentów w badaniu przeprowadzonym przez SMG/KRC na zlecenie miesięcznika Brief. Informacje te podaje Gazeta Prawna, opisując pomysł akcji marketingowej Brief for...

Dobra domowa marka

Piotr Krakowiak, w redakcyjnym komentarzu w piśmie AGD-RTV Infoserwis, wspomina akcje promowania pozytywnego wizerunku, jakie podczas wakacji przeprowadzali producenci sprzętu AGD i RTV – np. wielkie czyszczenie greckich zabytków dokonane przed olimpiadą przez firmę Kärcher. Komentarz...

Bez obaw do dentysty

Spin Communication przygotowała kampanię PR szóstej edycji Programu Totalnej Ochrony Jamy Ustnej. Akcja edukacyjna Colgate i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego propaguje profilaktykę stomatologiczną. We wrześniu w wielu polskich miejscowościach będą przeprowadzane bezpłatne przeglądy dentystyczne oraz specjalistyczne badania.

Brak wyników

spot_img