niedziela, 26 stycznia, 2025

Wiadomości

Ambasadorzy marek: Tom Evans dla ASICS

W ramach współpracy marka będzie wspierać sportowca w...

„Spraw, aby seniorzy wolni od dyskryminacji istnieli naprawdę”. Kampania Fundacji Projekt Starsi

Jej bohaterami paradoksalnie zostali seniorzy, którzy nigdy nie spotkali się z krzywdzącymi komentarzami...

Polski Holding Hotelowy szuka agencji PR

Oferty można składać do 31 stycznia 2025 roku...

Instagram z własną aplikacją do edycji wideo

Pojawiły się przypuszczenia, że Edits ma niejako zastąpić należącą do ByteDance aplikację CapCut...

IMM rozszerza zakres monitoringu RTV o kolejne 95 stacji radiowych

Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne, jak i tematyczne...

Rewolucja na Instagramie. Serwis wprowadza pionową siatkę profilu

Zaplanowano także szereg zmian, w tym m.in. wprowadzenie nowej zakładki czy wydłużenie rolek...

„AI potrzebuje więcej kobiet”. Artefact rusza z akcją

Z okazji premiery filmu Women@Artefact organizuje także specjalne spotkanie...

mObywatel z kampanią na Dzień Babci i Dziadka

W ramach akcji organizowany jest także konkurs...

Orlen chce uhonorować medalistki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu

W ramach akcji w 13 miastach w Polsce...

„Chałkoń” a dezinformacja. Zabawny trend uczula na zagrożenie

Anna Ledwoń, Creative Owner More Bananas, zwraca uwagę, że...

Ambasadorzy marek: Lamine Yamal dla OPPO

17-letni piłkarz nie tylko zaangażuje się w promocję marki, lecz także...

The MGMT – nowa agencja influencer marketingu

Wśród jej założycieli jest Paweł Lesiak, do którego należą spółki...

Powstał „Kodeks Wrażliwości w mediach społecznościowych”

Fundacja Zdrowego Postępu we współpracy z ekspertami w zakresie zdrowia psychicznego stworzyła...

George Clooney w roli detektywa w reklamie Nespresso

Razem z Evą Longorią, Camille Cottin i Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż...

Dove zachęca do zerwania z ograniczającymi postanowieniami noworocznymi

Kampania „#PostanowieNIE” ma wspierać kobiety w czerpaniu radości z bycia sobą...