czwartek, 21 listopada, 2024

Wiadomości

TikTok udostępnia reklamodawcom narzędzie do generowania filmów oparte na AI

Symphony Creative Studio jest narzędziem do...

„Zdrowy jak koń? Zbadaj się”. Akcja promująca profilaktykę wśród mężczyzn

W ramach inicjatywy powstał kalendarz z wizerunkiem...

Wiśniowski sponsorem skoczka narciarskiego

Współpraca z Pawłem Wąskiem obejmuje...

Bank Pekao edukuje na temat cyberbezpieczeństwa w kampanii „Bądźmy #CYBERczujni”

Wśród często wykorzystywanych przez oszustów metod są m.in...

Legia Warszawa, Jagiellonia Białystok i Lech Poznań na czele najbardziej medialnych drużyn PKO BP Ekstraklasy

Nasi przedstawiciele w klubowej Europie są w znakomitej formie piłkarskiej...

PGE szuka agencji eventowej

Grupa wymaga doświadczenia w...

„Senior – niezwykły pies”. Kampania olsztyńskiego schroniska i agencji graficznej Diea

Celem inicjatywy jest zwiększenie zainteresowania adopcją psów w starszym wieku...

Źródło ma znaczenie. Kampania Stowarzyszenia Czytam i Słucham Legalnie

Za jej realizację odpowiada agencja Płodni...

Ambasadorzy marek: David Beckham dla Ninja

W Polsce kampania z udziałem piłkarza będzie prowadzona w...

N42 przechodzi rebranding i rusza z kampanią

Agencja po 18 latach działalności stała się hubem komunikacyjnym...

Co przyciąga młodych ludzi do pracy w PR? Badanie Good One PR

Badanie przeprowadzono wśród studentów podczas Targów Pracy i Praktyk...