środa, 14 maja, 2025

Wiadomości

Zondacrypto ponownie sponsorem Rakowa Częstochowa

Nowa umowa obowiązuje do końca sezonu 2027/2028...

Meta ogłasza zmiany na platformach. Pojawią się nowe rozwiązania dla twórców i marek

W odpowiedzi na prośby reklamodawców o dostęp do bardziej aktualnych informacji i trendów serwis rozpoczął testy...

LinkedIn pomaga w znalezieniu pracy za pomocą AI

AI Job Search to narzędzie, które ma umożliwić dostosowanie ofert do indywidualnych potrzeb...

Organizacje społeczne ostrzegają przed dezinformacją w czasie kampanii prezydenckiej

Apelują one do polityków, sztabów wyborczych, mediów i platform społecznościowych o wzmożoną czujność i odpowiedzialność za słowo...

Współczesne makatki przestrzegają przed cyberzagrożeniami

To element kampanii „Bezpieczny Dzień” realizowanej przez NASK...

Plusssz został partnerem generalnym L’Etape Poland by Tour de France

Obecność firmy na wyścigach kolarskich ma być wyrazem jej zaangażowania w największe światowe eventy sportowe...

Spółka Węglokoks szuka agencji do opracowania strategii komunikacji

Ostateczny termin składania ofert upływa 12 maja...

oLIVE media tworzy dział personal brandingu

Ma to być odpowiedź agencji na rosnące zapotrzebowanie rynku na profesjonalne zarządzanie wizerunkiem...

LEGO z zestawami do nauki alfabetu Braille’a w Polsce

Zestawy LEGO Braille Bricks to specjalnie zaprojektowane klocki, które...

mBank został partnerem OFF Festivalu Katowice

W ramach współpracy instytucja patronuje...

Pasibus przechodzi rebranding

Nowa identyfikacja wizualna jest obecnie wdrażana w czterech wybranych lokalizacjach...

Wystartował konkurs na sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego w Krakowie

Ofertę należy złożyć do 30 maja...

Polacy chcą zakazu reklam piwa?

IBRiS zrealizował ogólnopolskie badanie opinii na temat napojów bezalkoholowych, z którego wynika, że...

Deichmann ruszył z kampanią promocyjną. Ambasadorką akcji Natalia Szroeder

Ideą przewodnią akcji jest zdanie: „każda historia zaczyna się od pierwszego kroku”...

„Dajmy dzieciom szansę wejść do gry!” – Robert Lewandowski w kampanii na temat wykluczenia transportowego

Piłkarz opowiada o swoich doświadczeniach z okresu dzieciństwa, w którym dominującym problemem był dojazd na treningi...

Rebell Concept rozszerza portfolio o influencer marketing i management

Jak przekazuje firma, głównym celem zmian jest „łączenie umysłów i serc odbiorców e-treści z produktami klientów firmy przy pomocy autentycznych twórców”...