Facebook
Instagram
Twitter
Vimeo
Youtube
Zaloguj
Kongres
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Monitoring mediów
Organizacja wydarzeń
Zaloguj
Witamy!
Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Nie pamiętasz hasła?
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Wyszukiwanie
piątek, 18 października, 2024
LinkedIn
Facebook
Instagram
Twitter
Kongres
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Monitoring mediów
Organizacja wydarzeń
Szukaj
Wiadomości
Pierwszy miesiąc telewizji wPolsce24. 181 marek kupiło tam reklamy
Politechnika Warszawska szuka agencji PR
Narzędzia AI mogą przyspieszać tworzenie treści marketingowych nawet do 50 proc. – wynika z raportu Bain
„Tupiemy o pokój”. SOS Wioski Dziecięce z akcją pokojową w polskich szkołach
Tramwaje Warszawskie uczulają: „Przejście przez tory to nie Silent Disco”
Związek Firm PR chce, by „partnerski PRzetarg” był codziennością. Rusza kampania
16/10/2024
Organizacja będzie promować najlepsze praktyki oraz edukować rynek…
Lody z alkoholem wywołały dyskusję. Producent nie wyciągnął lekcji z afery wokół „alko-tubek”?
16/10/2024
„Alko-lody” dostępne były w jednym z poznańskich sklepów...
„Stereotypy nie pracują”. Bank BNP Paribas chce walczyć z przekonaniami na temat pokolenia Z na rynku pracy
16/10/2024
Do udziału w kampanii zostali zaproszeni influencerzy...
Związek Banków Polskich apeluje „Nie pomagaj się okraść”
16/10/2024
Kampania informacyjna ma trafić do szerokiego grona odbiorców przez serię niekonwencjonalnych spotów...
UOKiK z zarzutami przeciwko Temu
16/10/2024
Chodzi o...
Ujawniono zarzuty w sprawie Buddy
15/10/2024
Youtuber został zatrzymany przez CBŚP 14 października 2024 roku...
Powstała agencja mówczyń z obszaru ESG i wellbeingu
15/10/2024
Jej założycielką jest Dominika Lenkowska-Piechocka...
„Moja firma za to płaci. A Twoja?” – Medicover Sport z nową kampanią
15/10/2024
Celem akcji jest zachęcenie firm do tego, by zadbały o aktywność swoich pracowników...
Feedback kluczem do równych relacji w procesie rekrutacyjnym. Badanie Pracuj.pl
14/10/2024
68 proc. badanych przyznaje, że według nich dla rekruterów są tylko „kolejnym CV”...
Nie żyje Adam Łaszyn
11/10/2024
Ekspert w dziedzinie komunikacji kryzysowej i strategii wizerunkowych, prezes Alert Media Communications, zmarł 9 października...
Piłkarskie kolejki pełne emocji, ale to Legia Warszawa i Robert Lewandowski nadal królują w mediach. Raport IMM
11/10/2024
Największy awans w zestawieniu, aż o cztery pozycje, odnotowała drużyna Górnika Zabrze...
BLIK edukuje na temat cyberbezpieczeństwa
11/10/2024
Jedną z inicjatyw jest gra edukacyjna, która ma na celu...
„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”. To nowa strategia employerbrandingowa LPP
11/10/2024
Spółka dąży do zbudowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy...
Kolejna odsłona kampanii „Koalicja Przeciwko Samotności”
11/10/2024
Za realizację działań odpowiadają agencje VML i SEC Newgate CEE...
Linkleaders wprowadza usługi ESG dla rynku nieruchomości
11/10/2024
Rozszerzenie oferty wynika z...
Małgorzata Socha promuje elektromobilność w kampanii MB Motors. „Akcja oparta na insightach PR-owych”
10/10/2024
Kampania ma wyróżnić się tym, że temat motoryzacji i technologii przybliża kobieta...
Załaduj więcej
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności