piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCustomer service w SM: najaktywniejsze telekomy

Customer service w SM: najaktywniejsze telekomy

Klienci zadają markom więcej pytań za pośrednictwem mediów społecznościowych niż kiedykolwiek wcześniej. Te z kolei odpowiadają na 76 proc. wszystkich postów na Facebooku, ale mniej aktywne są na Twitterze – wynika z raportu Socialbakers.

Badanie dotyczy oczekiwań klientów odnośnie obsługi customer serivce na Facebooku i Twitterze. Liczba użytkowników, która wybiera tę formę kontaktu, w stosunku do poprzedniego kwartału wzrosła o 3,2 proc. Wraz z większą aktywnością konsumentów rośnie też szybkość interakcji marek. Jak wynika z raportu, firmy odpowiadają na 76 proc. wszystkich zapytań, a przygotowanie komentarza zajmuje im do 27 godzin. Dla klientów to wciąż zbyt wolno – czytamy dalej.

Mimo wszystko wyniki są pocieszające, bo jeszcze w 2011 roku marki odnosiły się do zaledwie 5 proc. postów. Z badania Socialbakers dowiadujemy się także, że najlepiej pod względem obsługi customer service na Facebooku  radzi sobie branża telekomunikacyjna.

Marki gorzej wypadają jednak na Twitterze. Użytkownicy serwisu zadali ponad 7 milionów pytań firmom, ale otrzymali odpowiedzi na mniej niż dwa miliony tweetów. Także tutaj najbardziej zaangażowaną politykę prowadzą telekomy. (mw)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj