Bakalie Studio Brandingowe

0
202

Bakalie Studio Brandingowe
ul. Racławicka 99
Warszawa
Telefon: (22) 898 16 19

Obszar działalności:

Corporate identity

Zespół:

Elzbieta Skrzypek – partner i Magda Malczynska-Umeda – partner, Olga Figurska -designer, Joanna Bebenek -designer, Karol Grzywaczewski – dtp, Dobrena Okulicz – project manager, Aleksandra Wojnicka – head of office, Agnes Letnar – PR manager
Dane kapitałowe

Sp. z o. o. Kapital Zakladowy 50.000,00 zl KRS nr 00027
Nagrody

Nagrody
Klub Twórców Reklamy Najlepsza Praca w kategorii Design – identyfikacja wizualna 2005 i 2006
International Young Design Enterpreneur of the Year 2005 Nagroda British Council w „100% Design” w Londynie
I nagroda w konkursie projektowania prasowego „Chimera” w kategorii Magazyn – Debiut Rynkowy 2003
II nagroda w konkursie w plakat „Polska w Unii Europejskiej” 2002
II nagroda w konkursie na plakat „Giornata Mondiale Del’Ambiente 2000
I nagroda plakat Festiwalu Polskich Filmow Fabularnych w Gdyni 1999

Najwięksi klienci:

ARCTIC PAPER, BRITISH COUNCIL, CADBURY Wedel, DANONE, Filmoteka Narodowa, Instytut Francuski w Warszawie, HP, KPMG, Wyborowa SA, CLEAR CHANNEL, POCZTA POLSKA, LPP, MIASTO PRUSZKOW, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Marvipol Development, Urząd Miasta Pruszków, województwo śląskie

Informacje dodatkowe:

Zajmujemy się brandingiem. Naszym celem jest skuteczne budowanie wizerunku marek oraz idei. Opieramy się na twórczej analizie z zastosowaniem sprawdzonych autorskich narzędzi; współpracujemy ze światem kultury i sztuki – nie tracimy kontaktu z najsurowszymi krytykami kreacji, więc nie popadamy w rutynę.
Nasze rozwiązania często są niekonwencjonalne znamy zasady budowania wizerunku marki i wiemy kiedy je łamać. Nasza działalność obejmuje wszystkie elementy brandingu.
Strategia marki
Nazewnictwo i tożsamość werbalna
Tożsamość wizualna i zmysłowa
Czuwamy nad całym procesem – od analizy i inspiracji, poprzez koncepcję i kreację, po nadzór produkcji i wdrożenie gotowych rozwiązań.
Naszą misją jest przenoszenie ducha sztuki do świata brandingu.
<

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj