CORE PR
ul. Algierska 25B
Warszawa
Telefon: (22) 402 96 10
Obszar działalności:
Internal PR/Komunikacja wew.
Investor relations
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Ocena działań PR
Zespół:
Paweł Mistewicz, Adrian Gawlikowski.
Najwięksi klienci:
– FMCG (Nestle, Kraft Foods, Reckitt Benckiser, Bahlsen, Atlanta Poland, Bakal Center), – nieruchomości (AIG/Lincoln Polska, Prokom Investments SA – Miasteczko Wilanów), – IT (Prokom Software SA, spółki wchodzące w skład grupy Prokom, Prokom Software SA/TPS, Softbank/PKO BP), – kapitałowy (SPRAY (debiut), EMC Instytut Medyczny (debiut), Atlanta Poland/Bakal Center (przejęcie z emisją), Internet Group/CR Media Consulting (fuzja), One2One (w trakcie debiutu)) , – finansowy (Inteligo, Bankgesellschaft Berlin Polska), – telekomunikacyjny (GTS/Energis, eTel Polska, SPRAY, Internet Group), – farmaceutyczny/medyczny (Bioton, EMC Instytut Medyczny), – ubezpieczeniowy (Inter Partner Assistance Polska, PZU), – paliwowy (PKN Orlen, Grupa Lotos), – motoryzacyjny (Iveco Poland, AutoMapa), – doradztwa personalnego (H. Neumann International), – elektronarzędzi (Electrolux Poland Husqvarna),- instytucji UE (Parlament Europejski), – kosmetyczny (Dibi – marka włoskiego koncernu GTS Group Spa), – reklamowy (FFCreation), – kultury i sztuki (Fundacja Ryszarda Krauze, Fundacja Rozwoju Sztuki Filmowej, Teatr bez kota, Artyści malarze Marcin Malitka i Marek Ejsmond-Ślusarczyk), – mediów (Telewizja Familijna, Radio Plus), NETMEDIA S.A., RedBird, PacSafe, Galeria Gala, 4fun.tv, Betacom S.A., B3System S.A., Teleinvention Sp. z o.o., SEB TFI S.A., COMPLEX S.A., Transporeon Sp. z o.o., Vobis S.A., Atradius Credit Insurance S.A., WARS S.A., Nowy Adres S.A., Drewex S.A., Caspian Capital TFI, Hotel Inter Continental Warszawa, PPHU Polmax, Klinika Rehabilitacji “NOWY DWÓR”, CitiHandlowy – Bank Handlowy w Warszawie S.A., Software Mind S.A., Sokółka Okna i Drzwi S.A., bet-at-home.com, Zibi S.A., Syntea S.A., Solo Meble, Tawerna Tabaka, ACTION S.A.
Informacje dodatkowe:
– przygotowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych,
– tworzenie relacji z mediami,
– komunikacja korporacyjna (zewnętrzna i wewnętrzna),
– komunikacja marek (brand communications),
– analiza i monitoring mediów,
– zapobieganie i działania w sytuacjach kryzysowych,
– relacje inwestorskie (IR),
– działania przy pre-IPO, IPO i post-IPO,
– doradztwo i wsparcie marketingowe
<