Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
MOOLO Art&PR. moolo art&pr ul. wojciecha górskiego 1 / 45 warszawa. obszar działalności:. corporate identity eventy. zespół:. tomasz dejnarowicz – ceo & creative director anna dejnarowicz – managing director. najwięksi klienci:. jagermeister, aperol spritz, bols, moet-hennessy, h&m, mercedes, saab, opel, k2 internet, kuźnia pr. informacje dodatkowe:. zajmujemy się pr’em kulturalnie. specjalizujemy się w formach public relations poprzez działania artystyczne. zajmujemy się marketingiem relacji, budujemy strategie oparte o działania trendsetterów i liderów opinii szeroko wykorzystując media społecznościowe. pracujemy z klientami, świadomymi zmian, które dokonują się obszarze kultury konsumpcji. wiemy, że tradycyjne formy działań marketingowych odchodzą do lamusa, a zastępują je bardzo przemyślane strategie łączące różne formy platformy komunikacji i interakcji. w naszych działaniach flirtujemy ze sztuką i kulturą popularną, animujemy i angażujemy, nasi odbiorcy dzięki unikalnym przeżyciom wchodzą w świat marki. wiemy, że social media to nie wszystko, a w świecie marketingu i reklamy zawsze wygrywa odpowiednio skonstruowany miks działań i aktywności dedykowany danej marce. &<.

MOOLO Art&PR
ul. Wojciecha Górskiego 1 / 45
Warszawa
Obszar działalności:
Corporate identity
Eventy
Zespół:
Tomasz Dejnarowicz – CEO & Creative Director
Anna Dejnarowicz – Managing Director
Najwięksi klienci:
Jagermeister, Aperol Spritz, Bols, Moet-Hennessy, H&M, Mercedes, Saab, Opel, K2 Internet, Kuźnia PR
Informacje dodatkowe:
Zajmujemy się PR’em Kulturalnie.
Specjalizujemy się w formach Public Relations poprzez działania artystyczne. Zajmujemy się marketingiem relacji, budujemy strategie oparte o działania trendsetterów i liderów opinii szeroko wykorzystując media społecznościowe.
Pracujemy z klientami, świadomymi zmian, które dokonują się obszarze kultury konsumpcji. Wiemy, że tradycyjne formy działań marketingowych odchodzą do lamusa, a zastępują je bardzo przemyślane strategie łączące różne formy platformy komunikacji i interakcji. W naszych działaniach flirtujemy ze sztuką i kulturą popularną, animujemy i angażujemy, nasi odbiorcy dzięki unikalnym przeżyciom wchodzą w świat marki.
Wiemy, że social media to nie wszystko, a w świecie marketingu i reklamy zawsze wygrywa odpowiednio skonstruowany miks działań i aktywności dedykowany danej marce.
<