sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualności10. edycja Konkursu Złote Spinacze 2012 – zwycięzcy

10. edycja Konkursu Złote Spinacze 2012 – zwycięzcy

16 listopada odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku. Podczas ceremonii rozstrzygnięto Plebiscyt na Kampanię PR Dziesięciolecia – specjalna statuetka trafiła do Partner of Promotion za projekt „Tiger jest tylko jeden”.

Lista zwycięzców Konkursu Złote Spinacze 2012:

KATEGORIE GŁÓWNE:

1. PR korporacyjny – „Centrum Prasowe SWPS” – Biuro Prasowe, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

2. PR produktu ­ – „Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites” – Havas PR Warsaw

3. Kampania edukacyjna – „Polka w ciąży” – Headlines Porter Novelli

4. Komunikacja antykryzysowa lub komunikacja kryzysowa – „Squat Elba” – On Board Public Relations

5. Public Affairs & Lobbying – „Polski Związek Firm Deweloperskich”: „wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego” – Publicon

6. Kampania społeczna – „Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka!” – Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy

7. Komunikacja wewnętrzna – „Do szczęścia tylko jeden gar” – Akademia Warzenia Grupy Żywiec – Grupa Żywiec S.A.

8. Event komercyjny – „Poznań Traffic Race” –  Dobocom Public Relations

9. Event społeczny –  Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR i Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”

10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy – „Lalki w ogniu. Opowieści z Indii”. Premiera książki – Go Culture

11. CSR- “Każdy pluszak to historia” – Telma Group Communications

12. PR miejsca, miasta lub regionu – „Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu”, EURO Poznań 2012

13. Social Media – „Seks to Zdrowie” – fanpage na Facebooku – Polpharma

14. Business-to-Business PR – “194 metry bliżej natury” –  Advanced Public Relations

15. PR Finansowy i Relacje Inwestorskie – „Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje Finanse” – Havas PR Warsaw

16. Sektor publiczny – „Pro100doPrezydencji. Forum” – Citybell Consulting

KATEGORIE SPECJALNE:

1. Kreatywność – „Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru” – Havas PR Warsaw

2. Efektywność – Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu  Partnerstwa dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka

SEKTORY:

1. Technologia, IT, Telekomunikacja – „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie” – Fundacja Allegro All for Planet

2. Finanse – „Noble Bank – lider rynku private banking w Polsce” –  Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Noble Bank

3. Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne) – „Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego” – Polpharma

4. Uroda – „Dove rozpieszcza blogosferę!” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Unilever Polska

5. Sektor spożywczy – „Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia” – Danone w imieniu  Partnerstwa dla Zdrowia- koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka

6. Media i styl życia – Szaleństwo Zakupów InStyle –  Magazyn InStyle oraz faceADDICTED

7. Kultura – „Lalki w ogniu. Opowieści z Indii”. Premiera książki – Go Culture

8. Sport, turystyka, rekreacja – Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR i Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”

9. Nieruchomości i budownictwo – „194 metry bliżej natury” –  Advanced Public Relations

10. Przemysł, transport, logistyka – Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations

O główną nagrodę walczyło w sumie 88 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj