Nie ma nic za darmo? Nieprawda. O rozwiązaniach, które zwiększą Twoją produktywność, wydajność i sprawią, że będziesz bardziej przekonujący pisze pr2020.com.
Sandie Young, autorka artykułu, dzieli się z nami swoją listą 10, według niej, najlepszych marketingowych narzędzi, z których nie chce rezygnować.
Publikowanie, monitorowanie, organizowanie, edytowanie, wysyłanie wiadomości, mierzenie – w tym wszystkim pomogą Ci poniższe rozwiązania:
- Google Drive
Jak czytamy, to narzędzie jest matką wszystkich innych darmowych marketingowych rozwiązań. Stanowi „bezpieczne miejsce dla wszystkich Twoich plików”. Możesz korzystać z niego wspólnie z innymi użytkownikami. Z nim tworzenie folderów, udostępnianie arkuszy kalkulacyjnych czy slajdów nie stanowi problemu. Ponadto, Google Drive integruje z innymi rozwiązaniami.
- Canva
To urządzenie nie tylko ułatwi Ci pracę, ale nadaje się również do osobistego użytku. W jaki sposób? Rozwiązanie udostępnia szablony, które możesz wykorzystać m.in. tworząc post w mediach społecznościowych lub na blogu, infografikę, wydarzenie czy inne materiały marketingowe.
- Buzzsumo
Jak czytamy, służy ono do analizy treści i wpływu. Wpisując frazę, która stanowi interesujący Cię temat bądź adres strony, zobaczysz, co było najczęściej udostępniane w mediach społecznościowych. Niestety, darmowa wersja daje ograniczone wyniki wyszukiwania.
- Evernote
Dzięki niemu zapiszesz wszystko, o czym nie chciałbyś zapomnieć. Jego zaletami są: łatwość w obsłudze oraz wiele opcji formatowania – czytamy. Young wylicza: możesz tworzyć kopie, nagrywać rozmowy, przesyłać pliki, tworzyć wykresy, a także bezpośrednio publikować posty do mediów społecznościowych czy przesyłać treści drogą mailową.
- Hootsuite
Używając tego rozwiązania, będziesz obsługiwał jednocześnie różne serwisy społecznościowe – Facebooka, Linkedina i Twittera. Urządzenie pozwala zaplanować wpisy w mediach społecznościowych z wyprzedzeniem. Do tworzenia zaawansowanych analiz potrzebna będzie jednak wersja płatna – czytamy.
- Ghostery
Włącz rozszerzenie Ghostery w przeglądarce Google Chrome – zachęca Young. Decydując się na ten dodatek, będziesz miał kontrolę nad tym, jakie rozwiązania, w tym te niechciane, działają na twojej witrynie.
- Hemingway
Ta aplikacja to rodzaj edytora. Wskaże Ci trudne do zrozumienia zdania, po to, by odbiorcy nie mieli problemów z odczytaniem Twojego tekstu.
- CoSchedule Headline Analyzer
Young podkreśla, że nikt nie przeczyta tekstu, który ma nudny nagłówek. Na pomoc w napisaniu lepszego tytułu przychodzi CoSchedule Headline Analyzer. Urządzenie wystawi ocenę oraz wyda opinię na temat liczby rzadkich, wspólnych czy emocjonalnych słów w Twoim tekście.
- Slack
Jak czytamy, to idealne rozwiązanie do rozmów zarówno prywatnych, jak i grupowych. Wszystkie konwersacje mogą być otagowane i zapisane do późniejszego wykorzystania. Dzięki Slackowi zarządzasz plikami, integrujesz go również z innymi urządzeniami, takimi jak Twitter czy Dropbox, żeby zobaczyć swoją wiadomość w jednym miejscu.
- Google Analytics
To „must have” każdego digital marketingowca – czytamy. Śledzi m.in. ruch na stronie, konwersacje i zaangażowanie. (ak)