W kwietniu 2025 roku premierę miała publikacja „100 dziennikarzy vs. PR. Czego oczekują media?”. E-book, będący zbiorem wskazówek dla mediów i ekspertów zajmującym się komunikacją, powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez zespół PR agencji WEC Communication.
W badaniu wzięło udział ponad stu przedstawicieli mediów, którzy podzielili się swoimi opiniami i oczekiwaniami na temat:
- przygotowania oraz dystrybucji informacji prasowych,
- atrakcyjności dodatkowych materiałów redakcyjnych,
- budowania relacji między dziennikarzami i agencjami PR.
W publikacji – oprócz statystyk i danych liczbowych – znalazły się również wypowiedzi ekspertów i dziennikarzy. Swoją wiedzą podzielili się przedstawiciele Instytutu Monitorowania Mediów, firm Acer i Fixit oraz redakcji magazynu Sprawny Marketing.
„Wnioski płynące z naszego studium podkreślają znaczenie głębszego zrozumienia oczekiwań dziennikarzy pozwalającego agencjom na budowanie relacji opartych na zaufaniu i współpracy, a także przynoszących korzyści obu stronom medialnego świata. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji powinniśmy prowadzić nasze działania tak, aby wspierały redakcje w dostarczaniu jakościowych treści” – zwraca uwagę Katarzyna Pilawa, Communications Managerka w WEC Communication.
E-book jest dostępny do pobrania bezpłatnie na stronie.
PRoto.pl jest patronem publikacji.
Pozostali partnerzy:
Instytut Monitorowania Mediów, Acer Polska, Sprawny Marketing, Fixit