poniedziałek, 28 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzenia„100 dziennikarzy vs. PR. Czego oczekują media?”. Premiera e-booka WEC Communication

„100 dziennikarzy vs. PR. Czego oczekują media?”. Premiera e-booka WEC Communication

W kwietniu 2025 roku premierę miała publikacja „100 dziennikarzy vs. PR. Czego oczekują media?”. E-book, będący zbiorem wskazówek dla mediów i ekspertów zajmującym się komunikacją, powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez zespół PR agencji WEC Communication.

W badaniu wzięło udział ponad stu przedstawicieli mediów, którzy podzielili się swoimi opiniami i oczekiwaniami na temat:

  • przygotowania oraz dystrybucji informacji prasowych,
  • atrakcyjności dodatkowych materiałów redakcyjnych,
  • budowania relacji między dziennikarzami i agencjami PR.

W publikacji – oprócz statystyk i danych liczbowych – znalazły się również wypowiedzi ekspertów i dziennikarzy. Swoją wiedzą podzielili się przedstawiciele Instytutu Monitorowania Mediów, firm Acer i Fixit oraz redakcji magazynu Sprawny Marketing.

„Wnioski płynące z naszego studium podkreślają znaczenie głębszego zrozumienia oczekiwań dziennikarzy pozwalającego agencjom na budowanie relacji opartych na zaufaniu i współpracy, a także przynoszących korzyści obu stronom medialnego świata. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji powinniśmy prowadzić nasze działania tak, aby wspierały redakcje w dostarczaniu jakościowych treści” – zwraca uwagę Katarzyna Pilawa, Communications Managerka w WEC Communication.

E-book jest dostępny do pobrania bezpłatnie na stronie.

PRoto.pl jest patronem publikacji.

Pozostali partnerzy:
Instytut Monitorowania Mediów, Acer Polska, Sprawny Marketing, Fixit

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj