58 agencji odpowiedziało na otwarty przegląd ofert ogłoszony w ubiegłym tygodniu przez IKEA Polska. Firma zmieniła pierwotne założenie i zamiast 3 agencji do kolejnego etapu zaprosiła 16 z nich.
IKEA w ubiegłym tygodniu rozpoczęła przetarg dotyczący obsługi w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz public affairs w Polsce. Oprócz standardowej procedury przetargowej firma wprowadziła także otwarty przegląd agencji, do którego zaprosiła wszystkie agencje zainteresowane współpracą z nią. W związku z wysokim poziomem zgłoszeń do pierwszego etapu postępowania przetargowego (RFI – Request for Information) wyłoniła 16 firm z otwartego przeglądu. Pierwotnie miały być to najwyżej 3 agencje.
W kolejnym etapie, zaplanowanym na 23 i 24 kwietnia, IKEA przekaże wybranym z nich szczegółowy brief. Zakończenie przetargu i wyłonienie agencji ma nastąpić w czerwcu. (mw)