Do zespołu agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączyła Monika Sidorowicz. Objęła stanowisko social media managera. Zajmie się rozwojem oferty działań w mediach społecznościowych oraz będzie wspierać strategię i kreację w przygotowywaniu oraz prowadzeniu kampanii.
Sidorowicz ma pięcioletnie doświadczenie w obszarze digitalu i social mediów. Realizowała projekty dla takich marek, jak Bushmills Irish Whiskey (koncern Diageo), Garnier, Maspex, Generali. Pracowała w BrainJuice Group i Harder & Harder oraz w agencjach PR – Polish Sport Promotion oraz TOKYO Public Relations and Consultions.
„W dobie absolutnego przesycenia mediów społecznościowych contentem i infantylizacji publikowanych treści, można z przekonaniem stwierdzić, że wiele marek mogłoby w ogóle zrezygnować z tego rodzaju komunikacji. Branded content i jego dystrybucja mają rację bytu tylko wtedy, gdy udostępniany materiał jest naprawdę wysokiej jakości i stoi za nim szersza koncepcja działań” – tak Monika Sidorowicz komentuje podstawę aktywności marek w social mediach.
Sidorowicz zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Leśniewską. (kg)