piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualności180heartbeats z działem social media

180heartbeats z działem social media

Agencja kreatywna 180heartbeats wyodrębniła w ramach wewnętrznej struktury dział social media. Jego managerem została nowo przyjęta do firmy Agnieszka Leśniewska.

Agnieszka Leśniewska była wcześniej kierownikiem serwisów interaktywnych i wydawcą w Onet.pl. Zajmowała się również PR-em seriali we FremantleMedia Polska. Nowy zespół ma za zadanie opracowanie strategii obecności marek w mediach społecznościowych oraz realizowanie działań taktycznych, między innymi poprzez współtworzenie treści, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z użytkownikami serwisów społecznościowych, a także analizę efektywności prowadzonych działań.

Do działu dołączył też Kamil Buchalski – zajmie stanowisko community managera. Całością pokieruje Grzegorz Berezowski, dyrektor strategii. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj