poniedziałek, 25 listopada, 2024

2 miliardy na PR

Na portalu telegraph.co.uk można znaleźć wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez Open Europe, niezależny ośrodek zajmujący się analizami reform Unii Europejskiej. Ma ono ujawniać całą prawdę o kampaniach informacyjnych prowadzonych przez EU. Okazuje się, że nie dość, że są one jednowymiarowe, to ich roczny budżet jest większy niż wydatki na reklamę takiego koncernu, jak Coca-Cola i przekroczył 2 miliardy funtów. W materiałach informacyjnych na temat Unii Europejskiej można jednak znaleźć ogólnikowe informacje o tym, jak świetnie żyje się jej mieszkańcom i jakie zalety reprezentuje rynek Wspólnoty.

Lorraine Mullally, dyrektor Open Europe, skomentowała wyniki: „Podatnicy nie powinni pozwolić na płacenie za próżne zadania PR-owskie, dzięki którym mamy pokochać EU. Unia potrzebuje natychmiastowej i radykalnej reformy, nie drogich kampanii, które mają poprawić jej wizerunek.” Tymczasem, jej zdaniem, Unia nie potrafi dostarczyć informacji neutralnej i faktycznej o samej sobie. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj