W ramach projektu Uzdrowiskowy Dolny Śląsk gmina Cieplice i pozostałych 9 gmin regionu dostanie 2 mln zł na promocję. Kampania ruszy w największych ogólnopolskich czasopismach i programach TV.
Lwia część tej sumy pochodzi ze środków unijnych. Jelenia Góra jako lider projektu wyłoży na ten cel kilkadziesiąt tysięcy złotych. „Grupa docelowa jest dobrze dobrana, o czym świadczy dobór tygodników (…). Liczę, że odczujemy to poprzez wyraźnie zwiększony ruch turystyczny” – mówi Nowinom Jeleniogórskim prezydent Marcin Zawiła. Gazeta informuje, że to pierwsza od 20 lat kampania promująca region na taką skalę. W grę wchodzą publikacje w prasie ogólnopolskiej, w tym w Polityce, Newsweeku, Twoim Stylu i innych oraz w TV: TVN, TVN 24, TVN Style.
Program zakłada promocję 10 gmin uzdrowiskowych Dolnego Śląska. Oprócz Cieplic będą to m.in. Świeradów, Bystrzyca Kłodzka, Jedlina, Kudowa, Polanica czy Duszniki. Cel: „wygrać konkurencję z tanimi wczasami zagranicznymi i z hotelami typu spa” – dodaje Jerzy Jurczyński z agencji Infinitum, która zajmuje się przedsięwzięciem.(es)