piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualności2015 w PRoto.pl. Top 5 aktualności

2015 w PRoto.pl. Top 5 aktualności

Największe emocje Czytelników wzbudził komentarz Zbigniewa Lazara na temat incydentu pomiędzy Andrzejem Dudą i Ewą Kopacz podczas obchodów wybuchu II wojny światowej. Jakie inne wiadomości były najchętniej czytane przez Czytelników?

  1. Gafa prezydenta na Westerplatte? To raczej media popełniły faux-pas

„Niepodanie ręki E. Kopacz można by rozpatrywać jako niewybaczalną gafę ze strony Andrzeja Dudy jedynie w sytuacji, gdyby podeszła ona do niego, a on ją zignorował. W sytuacji, gdy to ona zignorowała zasady procedencji i protokołu wszelka krytyka należy się tylko p. premier i jej otoczeniu – bez względu na preferencje polityczne i bez względu na to, że jest ona kobietą” – komentarz Zbigniewa Lazara, założyciela i prezesa ModernCorp.

2. Producent Żytniej rozwiązuje umowę z agencją obsługującą profil tej marki na FB

„Agencja Project z Torunia, która obsługuje fanpage marki Żytnia Extra przeprasza za kontrowersyjną publikację. Jednocześnie informuje, że producent alkoholu zerwał z nią współpracę w trybie natychmiastowym”, czyli ciąg dalszy afery związanej z opublikowaniem na Facebooku marki Żytnia. fotografii z demonstracji «Solidarności» w 1982 roku, przedstawiającej m.in. uczestników protestu, niosących postrzelonego Michała Adamowicza, 28-letniego elektryka z Zakładów Górniczych”.

3. Mariusz Sokołowski z własną agencją PR

 

„Mariusz Sokołowski, były rzecznik Komendanta Głównego Policji, rusza z własną agencją PR. Wraz z Michałem Wiórkiewiczem prowadzą firmę konsultingową R4S. Sokołowski w lipcu zakończył pracę na stanowisku rzecznika prasowego Komendanta Głównego Policji i przeszedł na emeryturę. Oprócz pracy nauczyciela akademickiego, o której wtedy wspominał, zajął się też własnym biznesem. Jak podkreśla w rozmowie z PRoto.pl, pomysł założenia agencji pojawił się, gdy odchodził z policji, aby móc wykorzystać swoje doświadczenie”.

4. Ile warta jest litera N, czyli New Balance zwraca uwagę Lidlowi na FB i sam pakuje się w problemy

„W serwisach społecznościowych nigdy nie można być pewnym reakcji internautów. Tuż przez Wielkanocą przekonał się o tym znany producent obuwia New Balance. Na Facebooku zwrócił on uwagę na uderzające podobieństwo między jednym ze swoich modeli a sześciokrotnie tańszymi butami biegowymi, dostępnymi w Lidlu. Jednak internautów zainteresowało co innego: niekorzystny, zdanie wielu, stosunek ceny do jakości produktów NB”.

5. Rafał Szymczak: „z Ryszardem Petru znam się od bardzo dawna i ta znajomość ma też wymiar biznesowy”


„Dwa dni temu kontrowersyjny biznesmen Zbigniew Stonoga ujawnił e-maile dotyczące Nowoczesnej, pochodzące m.in. ze skrzynki Rafała Szymczaka, byłego prezesa ZFPR oraz członka zarządu agencji Profile. Szymczak, jako niezależny konsultant, doradza Nowoczesnej od sierpnia. Zbigniew Stonoga link do korespondencji Nowoczesnej, w tym e-maili PR-owca, opublikował w środę. Jeszcze tego samego dnia Nowoczesna zaznaczyła w oświadczeniu, że upublicznione informacje objęte są tajemnicą korespondencji. «Informacje te nie były kierowane do nikogo z zewnątrz, a ich prawdziwość nie została zweryfikowana» – czytamy na stronie partii. Sam Szymczak w rozmowie z PRoto.pl zaznacza, że niektóre z opublikowanych wiadomości zostały sfałszowane”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj