Na początku 2022 roku do agencji 24/7Communication dołączyły trzy nowe osoby. Aleksandra Staszewska i Jakub Jaremko staną na czele działu client service. Małgorzata Żelazny zaczęła pracę w dziale public affairs.
Staszewska i Jaremko będą odpowiedzialni za budowanie i realizację strategii komunikacyjnych dla klientów z branż retail i FMCG.
Aleksandra Staszewska
Aleksandra Staszewska objęła stanowisko Account Managerki. Wcześniej pracowała jako Senior Strategic Communications Officer w organizacji pozarządowej ClientEarth Prawnicy dla Ziemi. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w takich agencjach jak Triple PR, Weber Shandwick oraz R4S Consulting. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa. Stopień magistra z kolei uzyskała z socjologii w Collegium Civitas.
Jakub Jaremko
Jakub Jaremko w zespole klienckim pełni z kolei funkcję Senior Account Managera. Przez ostatnie dwa lata pracował jako manager ds. komunikacji i marketingu w GATE Enterprise. Wcześniej przez dziewięć lat był związany z TESCO, gdzie pełnił m.in. funkcję zastępcy rzecznika prasowego. Ukończył studia z zakresu public relations i zarządzania wizerunkiem na Uniwersytecie Wrocławskim.
Małgorzata Żelazny
W agencji pracę w dziale public affairs rozpoczęła także Małgorzata Żelazny. Objęła stanowisko Public Affairs Advisora, a do jej obowiązków należy przygotowywanie raportów i analiz sytuacji otoczenia politycznego i legislacyjnego. Zajmie się też opracowywaniem i wprowadzaniem strategii działań PA dla klientów agencji. Żelazny w ostatnich latach pełniła funkcje zarządcze w Instytucie Kościuszki oraz Warszawskim Instytucie Inicjatyw Strategicznych. (as)