W lutym 2019 roku 24/7Communication rozpoczęło współpracę z marką MOWI, ogólnoświatowym producentem i przetwórcą łososia atlantyckiego.
W ramach podpisanej umowy agencja zajmuje się opracowaniem strategii oraz całościowymi działaniami PR marki wchodzącej na polski rynek po rebrandingu. 24/7Communication odpowiedzialne będzie m.in. za organizację eventów, relacje z mediami oraz influencer marketing. Działania skierowane będą zarówno do konsumentów, jak i do branży HORECA.
Ze strony agencji za obsługę MOWI odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Milenę Zacharzewską, Account Managera.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Do współpracy doszło w ramach globalnego kontraktu podpisanego przez markę MOWI z agencją Ketchum.
24/7Communication jest pierwszą agencją PR obsługującą MOWI w Polsce. Agencja Lulkiewicz PR nadal zajmuje się firmą Mowi Poland, do której należy marka MOWI. (ak)