24/7Communication dołączyło do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To pierwsza agencja PR, która została członkiem organizacji.
Jak czytamy w przesłanym do redakcji komunikacie prasowym, jest to jeden z elementów strategicznego kierunku rozwoju firmy.
„Dla nas największą wartością z dołączenia do Związku Pracodawców Branży Internetowej jest możliwość wymiany doświadczeń oraz dzielenia się wiedzą z innymi podmiotami, które wpływają na dalszą profesjonalizację zarządzania działaniami PR online. Choć tradycyjne media relations to nadal podstawowe i kluczowe pole działalności 24/7Communication, z każdym kolejnym rokiem to internet staje się coraz istotniejszą platformą realizacji celów komunikacyjnych. Dlatego też agencje PR muszą się reorganizować – aby móc dostarczyć content, który sprosta współczesnym potrzebom” – powiedział Dirk Aarts, Managing Partner w 24/7Communication.
24/7Communication oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)