Agencja odpowie za działania komunikacyjne na profilu @mamsmakanamaka na Instagramie. Zamieszczane tam treści mają inspirować użytkowników do publikowania atrakcyjnych zdjęć i oznaczania ich hashtagiem #mamsmakanamaka. Wybrane fotografie dodane przez obserwatorów McDonald’s Polska będą następnie modyfikowane przez polskich ilustratorów. Powstałe w efekcie prace będą publikowane na profilu @mamsmakanamaka.
24/7Communication jest pomysłodawcą projektu. Agencja zajmie się produkcją materiałów, moderacją profilu, jak również współpracą z wybranymi polskimi ilustratorami.
Za koordynację projektu po stronie 24/7Communication odpowiada zespół zarządzany przez Hannę Czacharowską.
Współpracę w zakresie prowadzenia komunikacji na Instagramie nawiązano w lipcu 2017 roku. Strony nie informują na jak długo podpisały umowę i jak doszło do nawiązania współpracy.
Poprzednio profil @mamsmakanamaka na Instagramie był obsługiwany przez DDB&tribal.
24/7Communication współpracuje z McDonald’s Polska od 2000 roku. Agencja prowadzi zintegrowane działania z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej obejmujące współpracę z mediami tradycyjnymi i nowymi, a także digital influencerami. Opracowuje również strategie komunikacyjne dla firmy, organizuje eventy i prowadzi stronę marki McDonald’s Polska na Facebooku.
24/7Communication korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)