W sierpniu 2023 roku agencja 24/7Communication poinformowała o rozszerzeniu działalności w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu.
Do działań w ramach rozbudowanej praktyki należą m.in. rozwiązania z obszaru employee advocacy i content marketingu, kampanie employerbrandingowe i rekrutacyjne, audyty komunikacji wewnętrznej, programy edukacyjne dla pracowników oraz eventy. Stworzony przez agencję plan opiera się o kompetencje ekspertów, badania, opracowywane strategie i autorskie produkty, do których należy stworzony specjalnie na potrzeby komunikacji wewnętrznej Business TV.
24/7Communication w obszarze employer brandingu i komunikacji wewnętrznej wspierało już firmy takie jak Coca-Cola, McDonald’s Polska, Siemens, T-Mobile Polska czy Toyota Motor Manufacturing Poland.
Zespołem będzie zarządzać Katarzyna Czajkowska, Senior Communication Advisor, Internal Comms & Employer Branding Practice Leader, która będzie odpowiedzialna za rozwój kompetencji agencji w zakresie komunikacji wewnętrznej i budowania marki pracodawcy.
Czajkowska ma kilkunastoletnie doświadczenie w public relations. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB, a także CSR-u. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w Totalizatorze Sportowym, niemieckiej firmie farmaceutycznej Dr August Wolff oraz przy kampaniach społecznych „TworzyMY atmosferę” dla Ministerstwa Środowiska czy „Zachowaj Równowagę” dla Instytutu Żywności i Żywienia. Z obecną agencją jest związana od sześciu lat. Organizowała dla McDonald’s Polska m.in. długofalowe programy dla pracowników – „McCafé Barista Cup”, czy „Odkrywcy Jakości McDonald’s”. (ao)