Radosław Ciszewski dołączył do zespołu 24/7Communication. Od stycznia 2021 roku pełni funkcję Head of Public Affairs. Wraz z zespołem odpowiada za realizację złożonych projektów z zakresu współpracy z interesariuszami.
Ciszewski od kilkunastu lat doradza firmom w zakresie strategii działań public affairs. Pracował dla firm z różnych branż, m.in. z sektora finansowego, spożywczego, tytoniowego, branży transportowej, energii odnawialnej czy technologii. Współpracował z organizacjami gospodarczymi takimi jak Pracodawcy RP, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców oraz think thankami przy realizacji działań PA i kampanii społecznych. Jest również współfundatorem oraz członkiem rady Fundacji im. Kazimierza Pułaskiego, specjalizującej się w polityce zagranicznej i polityce bezpieczeństwa.
Ciszewski ma także doświadczenie polityczne: prowadził i doradzał przy kilkudziesięciu kampaniach politycznych. W 2003 roku koordynował kampanie przed referendum akcesyjnym Polski do Wspólnot Europejskich. W Fundacji im. Roberta Schumana prowadził z kolei działania informacyjne dotyczące UE. Współpracował również z Ministerstwem Skarbu.
Doświadczenie zawodowe zdobywał także w mediach – był redaktorem w TVN24, a później producentem magazynów gospodarczych i reporterem newsowym oraz reporterem tematycznych magazynów gospodarczych. Był także szefem zespołu redaktorów i wydawcą w kanale gospodarczym TVN CNBC.
W 24/7Communication wcześniej za działania public affairs odpowiadała Joanna Rutkowska, która nie pracuje już w agencji. (mb)