Agencja 24/7PR poszerzyła zespół o czterech nowych pracowników. Dział zajmujący się PR korporacyjnym oraz programami CSR pozyskał senior account managera, dział evetowy – account managera, a do grupy odpowiedzialnej za PR produktowy dołączył junior account manager i account executive.
Senior account managerem sprawującym pieczę nad PR korporacyjnym oraz programami CSR, m.in. dla firm takich jak Procter&Gamble, Mattel czy Wizz Air, jest Izabela Wejcht, która zajmie się także pracą działu new bussines.
Organizacja eventów wspartych relacjami z mediami, to zakres obowiązków nowego account managera Briana Dede, który zarządza projektem Mistrzostw Świata Scrabble, po raz pierwszy w historii odbywającym się w Europie. Dede zajmuje się przygotowaniami całego przedsięwzięcia, obsługą biura prasowego imprezy oraz działaniami produktowymi dla firmy Mattel Polska.
Za obsługę nowych brandów z branży farmaceutycznej i działu elektronarzędzi w ramach PR produktowego odpowiadają z kolei junior account manager Joanna Sabat oraz account executive Ewa Skalniak, obydwie związane wcześniej z agencją Partner of Promotion. Do ich głównych zadań należą media relations w poszczególnych kategoriach produktowych. (es)