Agencja Garden of Words w tym roku świętuje swoje dziesięciolecie. Przy tej okazji firma poinformowała o powstaniu dwóch nowych spółek, z którymi będzie tworzyć grupę.
2B UP Consulting specjalizuje się w projektach B2B, komunikacji korporacyjnej i employer brandingu, a agencja Great Minds odpowiada za kompleksowe działania z zakresu strategii marketingowych i kreacji, organizacji eventów, mediów społecznościowych oraz influencer marketingu.
Agencja Garden of Words będzie natomiast nadal realizować projekty z zakresu komunikacji marketingowej, PR-u i CSR-u, ze szczególnym uwzględnieniem projektów adresowanych do kobiet.
„Rozwój, i co za tym idzie, inauguracja działalności 2B UP Consulting oraz Great Minds to efekt naszej błyskawicznej odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku. W 2018 roku w ramach działalności grupy planujemy rozwijać nasze usługi na kolejnych polach, w tym realizując projekty z zakresu employer brandingu czy dla branży IT. W tym roku rozwijamy również swoją ofertę w zakresie influencer marketingu” – wyjaśnia Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca Garden of Words Group.
Garden of Words korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)