Województwo podkarpackie wciąż pozostaje bez strategii promocji. Wciąż – ponieważ ostatnia straciła ważność w 2006 roku. Marszałek województwa zerwał właśnie umowę z Polską Agencją Rozwoju Turystki, która taką opracowywała – donosi Gazeta Wyborcza Rzeszów.
Od 2006 roku region promuje się wyłącznie ad hoc: tworząc gadżety promocyjne i filmy. Od pół roku nową strategię opracowywała PART. Jak napisała Małgorzata Bujara prace miały zakończyć się 10 grudnia, jednak tak się nie stało.
„Jest to efekt nieuzasadnionego i nieuprawnionego nadsyłania do nas przez urząd marszałkowski licznych uwag i korekt dotyczących naszego opracowania” – argumentuje w GW Magdalena Ragus, dyrektorka zespołu projektowego PART.
Marszałek województwa zdecydował się na rozwiązanie umowy i rozpisanie nowego przetargu. Jest to pierwszy w historii przykład wypowiedzenia umowy PART. Strony zapowiadają wstąpienie na drogę sądową. (bs)