piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności38 Content Communication: awanse i wzmocnienie zespołu

38 Content Communication: awanse i wzmocnienie zespołu

W 38 Content Communication w ostatnim czasie miały miejsce dwa awanse – nowe stanowiska w drugim kwartale 2022 roku objęli Paulina Stępień i Piotr Ostrowski. Do zespołu dołączyła też nowa osoba, Monika Langer.

Paulina Stępień została PR&Content Managerką. Do tej pory pełniła w agencji funkcję PR&Content Consultantki. Z branżą PR jest związana od prawie dziesięciu lat, a z obecną agencją – od ponad trzech lat. Na co dzień zajmuje się budowaniem wizerunku marek, szczególnie klientów korporacyjnych. Specjalizuje się w media relations, pozycjonowaniu marek i tworzenia treści. W dotychczasowej karierze realizowała komunikację m.in. dla marek z obszaru e-commerce (PizzaPortal.pl), FMCG (Bakalland, Unitop czy Mlekpol), a także z branży rowerowej (Romet, budowlanej (Skanska, Grupa Atlas), lotniczej (Ryanair i Bartolini Air), AGD (Grupa Gorenje), odzieżowej (Gabriella), medycznej (LUX MED) czy nowoczesnych rozwiązań dla biznesu (Digital Care Group, Bonair, Avenga, Fellowmind). Pracowała także m.in. w Linkleaders czy na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Ma też doświadczenie w mediach, m.in. w Polskim Radiu. Ukończyła studia z finansów korporacji na Uniwersytecie Łódzkim.

Paulina Stępień

Piotr Ostrowski awansował z kolei na stanowisko PR&Content Consultanta. Na co dzień realizuje kampanie contentowe i public relations, w szczególności w ramach komunikacji korporacyjnej. Wcześniej był w agencji Junior Consultantem. Do 38 Content Communication dołączył w 2020 roku na staż. Dotychczas współpracował przede wszystkim z klientami z branży technologicznej i deweloperskiej, a także z sektora handlu detalicznego. Wcześniej z kolei zdobywał doświadczenie zawodowe jako copywriter i twórca bloga o tematyce kulinarnej.

Piotr Ostrowski

Do agencji dołączyła Monika Langner, która objęła stanowisko Senior PR&Content Consultantki i jednocześnie rzeczniczki prasowej łódzkiego centrum handlowego Manufaktura. Karierę zawodową w PR zaczęła jako rzeczniczka Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. Później objęła stanowisko rzeczniczki Manufaktury, a od maja 2022 pełni tę funkcję w strukturach 38 Content Communication. Zajmuje się kontaktem z dziennikarzami polskimi i zagranicznymi, jest odpowiedzialna za relacje z interesariuszami Manufaktury: gośćmi, najemcami, influencerami, przedstawicielami lokalnych NGO’sów i urzędów. W agencji pracuje w zespole PR-u i contentu: wspiera obsługę takich klientów jak Grupa LUX MED, SM Mlekpol, Bausch&Lomb, Ministerstwo Klimatu i Środowiska i Pharmena. Ukończyła dziennikarstwo ze specjalizacją PR i branding na Uniwersytecie Łódzkim oraz organizację produkcji filmowej i telewizyjnej w łódzkiej Szkole Filmowej.

 

Monika Langner

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj