38 Content Communication zajmie się całościową obsługą komunikacyjną marek Hyal-Drop i Ektin, należących do Bausch & Lomb. W 2022 roku agencja będzie odpowiedzialna za działania strategiczne, media relations, współpracę z influencerami, działania digitalowe oraz ambientowe. Prowadzone dla obu marek kampanie mają na celu edukowanie Polaków w zakresie dbania o oczy.
Ektin przeprowadza kampanię „Otwórz oczy na alergię”, która będzie oparta na działaniach media relations, współpracy z ekspertem medycznym, działaniach contentowych z serwisem Medonet, a także zaangażowaniu influencerów-alergików oraz mikrotwórców. Elementem kampanii będą rozmowy z alergologiem prowadzone przez Dorotę Gardias, dziennikarkę i prezenterkę pogody. Działania zaplanowano na Instagramie. W planie jest także wykorzystanie podcastów.
Hyal-Drop z kolei tegoroczną kampanią „#GodzinaDlaOka” chce zacząć społeczną dyskusję o konieczności zadbania o odpoczynek oczu. W tym przypadku agencja zajmie się stworzeniem eksperckiego poradnika z udziałem autorytetu medycznego, przeprowadzi też badanie opinii i zorganizuje konferencję prasową. W ramach kampanii zaplanowane są też działania na Instagramie z udziałem makro- i mikrotwórców, a także aktywności digitalowe i te prowadzone w przestrzeni miejskiej.
38 Content Communication dla obu marek poprowadzi działania media relations z udziałem ekspertów medycznych (okulista i alergolog), będzie też obsługiwać profile Hyal-Drop i Ektinu w mediach społecznościowych (Instagram i Facebook).
Działania po stronie agencji prowadzi zespół: Justyna Giers, Agnieszka Danowska, Justyna Spychalska, Nikodem Chudzik, Rafał Taranowski, Agnieszka Stępniak i Agnieszka Kuźniak.
Agencja pracuje dla tego klienta po raz trzeci. Działania rozpoczęły się w kwietniu 2022 roku. (mb)