38 Content Communication odpowiada za wprowadzenie na polski rynek marki Rebernia – restauracyjnego konceptu specjalizującego się w grillowanych żeberkach, który powstał we Lwowie w 2016 roku w ramach Holdingu !FEST. Pierwszy polski lokal tej sieci otwarto w lipcu 2024 roku na rynku Manufaktury w Łodzi.
Współpraca agencji z tym klientem rozpoczęła się pod koniec czerwca i potrwa do września 2024 roku.
38 Content Communication odpowiada za działania media relations, współpracę z lokalnymi i ogólnopolskimi influencerami, komunikację kryzysową, content, działania reklamowe w social mediach i kampanię outdoorową. Agencja zajęła się także organizacją oficjalnego otwarcia VIP, którym wzięło udział ponad 100 dziennikarzy, influencerów i KOL’s z Łodzi.
Z ramienia agencji za działania PR i treści do komunikacji w mediach społecznościowych odpowiada zespół Agnieszki Danowskiej-Tomczyk: Monika Langner, PR Managerka, oraz Karolina Czepkiewicz, PR & Communication Consultantka. Zakupem mediów zajmuje się Rafał Taranowski, dyrektor ds. mediów, z kolei działania rekamowe w social mediach prowadzi Paweł Korek, Social Media Specialist.
Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji. (mb)