We wrześniu 2020 roku 38 Content Communication wprowadziło zmiany w strukturze i rozwinęło kompetencje. W związku z tym w agencji pojawiły się m.in. nowe stanowiska.
Funkcję dyrektor zarządzającej objęła Anna Sambor. Odpowiadać będzie za bieżące zarządzanie pracą operacyjną agencji. Sambor do tej pory zajmowała stanowiska dyrektorskie w firmach takich jak Bakalland, Unilever czy PepsiCo, gdzie odpowiadała za działania marketingowe, rozwój sprzedaży oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych i produktowych.
Anna Sambor
Nowe stanowisko objął także Jarosław Czujak – od teraz jest dyrektorem sprzedaży i mediów. Odpowiada za tworzenie strategii sprzedażowej, zarządzanie współpracą z mediami, zespołem produkcyjnym oraz domem mediowym agencji. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe Czujak zdobywał w firmach takich jak Grupa TVN czy Deloitte.
Jarosław Czujak
Paweł Kiszycki objął z kolei stanowisko Digital Strategist. Zajmie się koordynacją funkcjonowania działu Digital oraz zarządzaniem strategicznym rozwojem działu i rozwojem narzędzi pod potrzeby klientów. Kiszycki wcześniej związany był m.in. z Grupą TVN i Allegro.
Dzięki wprowadzonym zmianom agencja stworzyła mocno wyspecjalizowane piony, które wspomogą zespoły PR w całościowej obsłudze klientów. Studio graficzne, zespoły mediowy i digitalowy czy pion strategiczny zostały wzmocnione osobowo. Utworzono także wewnętrzną komórkę zarządzania produkcją akcji contentowych (m.in. produkcja wideo, eventy, konferencje, lokowania produktów, akcje sponsorskie). Rozszerzono również kompetencje działu Digital, który w wielu przypadkach jest dominującym kanałem komunikacji.
„Modele prowadzania działań komunikacyjnych cały czas ewoluują. Tym samym wymagania wobec agencji PR stale rosną. Chcemy, aby nasza oferta była holistyczna i wykraczała daleko poza standardowy obszar działań public relations. Dzięki rozwojowi struktur 38 Content Communication nasi klienci będą mogli liczyć na jeszcze szersze spectrum skutecznych, multikanałowych działań komunikacyjnych” – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.
„Agencja komunikacji contentowej musi nieustannie dostosowywać się do nowych realiów, co udowodniła pandemia COVID-19. Nowa struktura 38 Content Communication pozwoli na realizację bieżącej współpracy z klientami w sposób kompleksowy i na podstawie silnych kompetencji. Oblicze współczesnego i efektywnego PR zmienia się dynamicznie wraz z pojawiającymi nowymi kanałami i narzędziami umożliwiającymi skuteczną dystrybucję treści. Bycie skutecznym to nasz priorytet” – dodaje Anna Sambor, nowa dyrektor zarządzająca agencji. (ak)