W konkursie ZFPR „Złote Spinacze” na najlepsze kampanie public relations rozpoczyna się etap oceniania poszczególnych projektów. Jury będzie obradować nad 47 pracami zgłoszonymi do konkursu w ośmiu kategoriach. II edycja konkursu będzie kolejną okazją do podsumowania kondycji branży i oceny jakości pracy specjalistów PR w Polsce. Organizowany m.in. dla nich konkurs stanowić ma motywację do nieustannego doskonalenia zawodowego oraz podnoszenia poziomu swojej wiedzy – czytamy w komunikacie prasowym Związku Firm Public Relations. „Konkurs wyraźnie się rozwija. Cieszy nas uaktywnienie nowych uczestników. Świadczy to o rosnącej popularności Złotych Spinaczy w środowisku PR. Podstawowe założenie jest spełniane – konkurs stał się motywacją do utrzymywania najwyższych standardów pracy w naszej branży. Wiem, że zespoły opracowujące i realizujące projekty PR biorą bardzo poważnie pod uwagę szanse swoich projektów w konkursie na długo przed ogłoszeniem kolejnej jego edycji.”