Jak piszą przedstawiciele 4Frame w przesłanym materiale prasowym, nowe logo ma wyrażać osobowość i kierunki rozwoju agencji, która wzmacnia kompetencje kreatywne i digitalowe.
„Połączenie tradycyjnej formy z nowoczesną, kolor, faktura i struktura w naszym logotypie – to wszystko ma znaczenie i pokazuje wielowymiarowe spojrzenie, brak ograniczeń oraz kreatywność” – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Managing Director 4Frame.
Nowe logo:
Poprzednie logo:
Zmiana identyfikacji jest związana z wychodzeniem agencji poza obszar shopper marketingu. 4Frame stawia na szeroko pojętą strategię komunikacji 360. Nową identyfikację uzupełnia claim – „Wszystko zaczyna się od ludzi”.
„Naszym celem jest być blisko ludzi, zarówno w relacjach z naszym zespołem, z klientami, z partnerami i wreszcie z konsumentami. Słyszymy i słuchamy, rozumiemy, przewidujemy potrzeby oraz kreatywnie i innowacyjnie tworzymy. Jesteśmy dla ludzi. Dla nich myślimy. Ich angażujemy. I z nimi wspólnie celebrujemy. #4think #4create #4engage #4celebrate. Chcieliśmy, by logo także oddawało nasze otwarte i energetyczne podejście” – wyjaśnia Piwowarska-Pinilla. (pk)