Znamy już wyniki pierwszego etapu przetargu ogłoszonego 22 stycznia 2009 przez Gorzów Wielkopolski. Przypomnijmy – zostały do niego zaproszone podmioty, które miałyby zająć się opracowaniem długoterminowej strategii zarządzania marką „Gorzów Wielkopolski” oraz skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki wraz z zasadami ich wdrażania. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu minął 9 lutego. Do tego czasu wnioski nadesłało 17 potencjalnych wykonawców. Po ich weryfikacji i ocenie, według wskazanych w ogłoszeniu kryteriów, do kolejnego etapu postępowania zaproszonych zostało 5 wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów. Wśród nich znalazły się:
1.Konsorcjum: Brand Nature Access, Corporate Profiles Consulting, Profile
2. Loża A5
3. Metamorphosis Jacek Aleksander Sikora
4. Business Consulting
5. Czarny Tulipan Konrad Węglewski
Kolejnym etapem procedury przetargowej zgodnie z trybem negocjacji z ogłoszeniem jest zaproszenie wykonawców do składania ofert wstępnych. Zakończenie procedury planowane jest na początek maja 2009.