Nowymi klientami Synertime są: GACA SPA, Fundacja ELAB, Caribbean WAWA Festiwal, kawa Inka oraz Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Agencja rozpoczęła dla nich nowe projekty z zakresu e-PR.
Trzy z nich dotyczą prowadzenia fanpage’y na Facebooku. Synertime stworzyło nowy profil dla GACA SPA oraz Caribbean WAWA Festiwal. Istniejące już konto Fundacji ELAB zostało z kolei przejęte przez dział Social Mediów agencji. Synertime odpowiada za strategię, grafiki, moderację, kampanie reklamowe wszystkich trzech profili nowych klientów. Współpraca z nimi jest bezterminowa.
Dla Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego agencja ma poprowadzić 3-miesięczną kampanię reklamową, w której odpowie za całość działań od strategii, przez kreację, kontrolę rozwoju, moderację i raportowanie.
Synertime dla kawy Inka będzie koordynować współpracę z blogosferą kulinarną. Pierwsza akcja promocyjna miała miejsce w wakacje 2016 roku, kiedy zorganizowano warsztaty dla blogerek i ich dzieci z udziałem Natalii Paździor, zwyciężczyni programu MasterChef Junior. W związku z dobrym odbiorem wydarzenia postanowiono wydłużyć współpracę na czas nieokreślony.
Koordynowaniem działań związanych z nowymi klientami zajmuje się oddzielny dział Synertime, który jest związany z kampaniami w mediach społecznościowych. Obecnie liczy on 4 specjalistów i jest kierowany przez Klaudię Daniluk. (mp)