Polska firma dostarczająca powierzchnie magazynowo-produkcyjne 7R w lutym 2022 roku wprowadziła odświeżony system identyfikacji wizualnej i werbalnej. Pojawiła się też nowa strona internetowa przedsiębiorstwa.
Marka odświeża paletę kolorów, wprowadziła spójny styl fotografii, ikon i map oraz zmienioną czcionkę – „Lato” autorstwa polskiego designera Łukasza Dziedzica: „nowoczesną czcionkę, która występuje w różnych odmianach, co pozwala na tworzenie silnych, klarownych i zróżnicowanych przekazów”. Ponadto marka 7R została wzbogacona o tagline Future.Log.On.
W ramach rebrandingu powstałą nowa forma logotypu 7R, „która ma lekką, nowoczesną i linearną formę”. Elementem rebrandingu jest także nowy wygląd fasady budynków dewelopera i „jej mocniejsze wyeksponowanie”.
„Nowa odsłona 7R jest jeszcze bardziej nowoczesna i innowacyjna. Stawiamy na pokazanie w przejrzysty sposób wartości, jakimi kierujemy się w biznesie, i długoterminowej perspektywy firmy, co wybrzmiewa w nowym taglinie naszej marki” – koomentuje Tomasz Lubowiecki, założyciel i prezes zarządu 7R. (mb)