poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAbramczyk radzi partiom

Abramczyk radzi partiom

Na łamach dziennika Polska Gerald Abramczyk, specjalista od marketingu politycznego, udziela wywiadu Agatonowi Kozińskiemu. Pytany o ocenę najnowszego spotu PiS-u ekspert zauważa, że filmik jest nieskuteczny, bo przypomina reklamówki partii sprzed dwóch lat, kiedy to przegrała ona wybory. Jego zdaniem, PiS – jeśli tym razem chce wybory wygrać – powinien postawić na wyraźne odróżnienie się od PO. Ale – jak mówi Abramczyk:„Nie wystarczy powtarzać w kółko, że Tusk jest zły, by zdobyć władzę. Trzeba także działać konstruktywnie, wykreować własny przekaz”.

Abramczyk radzi PiS-owi, by sformułował jasne przesłanie, dzięki któremu dotrze do wyborców. Oceniając PO, nie pochwala on natomiast sztuczności w kreacji wizerunku i przewagi formy nad treścią. Jednak za najpoważniejszy błąd partii uważa jej krótkoterminowość – natychmiastowe reagowanie w palących, aktualnych sprawach, ale bez konsekwentnego budowania idei partii na ponadczasowych tematach. „A właśnie takie tematy budują wizerunek partii” – dodaje.

Abramczyk zauważa także, że aby partie skutecznie zjednywały sobie wyborców powinny posługiwać się językiem zrozumiałym dla wszystkich, nie hermetycznym żargonem. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj