Abstra, producent treści wideo i audio, z początkiem lipca 2021 roku zmieniła nazwę – od teraz spółka będzie działać jako STUDI. Zmiana związana jest z rozszerzeniem zakresu działalności firmy, która zajmuje się już nie tylko influencer marketingiem i produkcją kanałów własnych na YouTubie, lecz całością działań wideo i audio w digitalu: strategią, produkcją i dystrybucją materiałów wideo i audio, tworzeniem kanałów i profili marek w social mediach, audytami i optymalizacją strategii na YT.
Od 2021 roku Abstra prowadzi 11 projektów komercyjnych wideo i audio, takich jak kanały dla marek, podcasty czy produkcje spotów reklamowych i innych komercyjnych materiałów audio-wizualnych. W związku z tym pojawiła się potrzeba zmiany nazwy, a co za tym udzie – identyfikacji wizualnej.
„Dotychczasowa identyfikacja spółki była nieczytelna dla rynku. Percepcja naszych partnerów oparta była przede wszystkim na genezie powstania Abstra, czyli kanału Abstrachuje.TV. Aktualnie ABCH jest tylko i aż jednym z kanałów wchodzących w skład grupy. Jesteśmy dziś diametralnie innym podmiotem niż w 2016 roku i wspólnie uznaliśmy, że najwyższy czas, aby tę ewolucję podkreślić” – mówi Olek Wandzel, CEO i współwłaściciel STUDI. Jak wskazuje, dzięki nowej nazwie firma ma być postrzegana „przez pryzmat swojej działalności”, czyli produkcji treści wideo i aufdio skierowanych do Millenialsów i pokolenia Z. „Obok wspomnianego wcześniej wymiaru strategicznego chcieliśmy również, aby nowa identyfikacja była prosta, zrozumiała i w odróżnieniu od Abstra, nie budziła żadnych wątpliwości” – dodaje Wandzel.
Robert Pasut, współwłaściciel STUDI i współzałożyciel kanału Abstrachuje.TV, dopowiada, że mylenie działalność całej spółki z kanału Abstrachuje „wprowadzało odbiorców i rynek w błąd”.