G-Pharma Consulting rozpoczyna działalność public relations. Dyrektorem zarządzającym nowej struktury został Adam Jarosz, były dyrektor zarządzający 180° Public Relations. Firma pozyskała już nowym klientów.
Adam Jarosz jest związany z branżą komunikacji i PR od ponad 14 lat. Poprzednio, od maja 2007 do lutego 2010, był dyrektorem zarządzającym 180° Public Relations, firmy PR będącej częścią międzynarodowej sieci MS&L Group i działającej w ramach Grupy Leo Burnett Warszawa. Wcześniej, przez 9 lat był związany z United PR (afiliowaną przy Ketchum-Pleon), gdzie jako szef działu obsługi klienta nadzorował realizację programów dla klientów agencji.
Do zespołu dołączyła także Maria Konieczna, która objęła stanowisko konsultanta. Konieczna, która w marcu dołączyła do liczącego obecnie pięć osób działu G-Pharma Consulting, z dziedziną komunikacji marketingowej i mediów związana jest od dwóch lat. Poprzednio zajmowała stanowisko specjalisty ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów.
Firma rozpoczęła już współpracę w obszarze PR z pierwszymi klientami, podpisując na początku kwietnia umowy na usługi doradcze i realizację programów komunikacji. W oparciu o sfinalizowane stałe umowy, G -Pharma Consulting świadczy już usługi PR dla nowych klientów. Należą do nich m.in. Bayer Schering Pharma (program PR i relacje medialne dla Women’s Health), GSK (edukacja w zakresie profilaktyki onkologicznej), Janssen-Cilag (program edukacji społecznej), a także Bunge Polska (komunikacja do środowiska profesjonalistów odnośnie żywienia i profilaktyki zdrowia).
G-Pharma Consulting zajmuje się doradztwem biznesowym oraz realizacją programów edukacyjno – marketingowych dla podmiotów sektora Healthcare. (bs)