„Nowa struktura udziałowa i zarząd firmy są odzwierciedleniem realnego podziału kierowania Publicą. Już od niemal dwóch lat, kiedy agencja wyszła z Grupy Eskadra, ster trzymają w niej Ewa i Barbara. To one na co dzień podejmują wszystkie najważniejsze decyzje i nadają firmie kierunek działania” – tak zmiany skomentował Adam Łaszyn.
Nowa prezes, Barbara Labudda, specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations. Współtworzyła dwie polskie firmy public relations. Doradzała zarządom takich firm, jak: Energa, Budimex, dziennik Metro, Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych, Winiary, Gerber, Nestlé. W 2007 roku brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego PO w wyborach do Sejmu i Senatu RP, a w 2010 roku – w prezydenckich.
Ewa Kaczmarek z branżą PR związana od 1998 roku. Przez cztery lata była dyrektorem PR firmy Messenger Service Stolica / UPS Polska. W czasie studiów pracowała jako dziennikarka m.in. Gazety Wyborczej oraz chicagowskiego oddziału Voice of America. (es)