W styczniu 2021 roku Adam Piwek rozpoczął pracę w Goldenline i HRlink (w listopadzie 2020 roku HRlink rozpoczęło proces przejęcia Goldenline). Na nowo utworzonym stanowisku menedżera ds. komunikacji i contentu odpowiada za działania PR, marketing treści i aktywności w mediach społecznościowych.
Poprzednio Adam Piwek związany był z Santander Consumer Bankiem, gdzie jako menedżer ds. mediów społecznościowych odpowiadał za realizację strategii firmy w obszarze social mediów. Wcześniej pracował jako menedżer ds. komunikacji w obszarach PR, CSR i employer brandingu w Neon Shake Advertising. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w Mind Progress Group (na stanowiskach Head of Public Relations i PR Managera), sektorze kultury (m.in. Ośrodku Kultury i Sztuki we Wrocławiu) czy firmie Aduma, gdzie kierował działem marketingu i PR, odpowiadał za działania PR i CSR oraz pełnił funkcję rzecznika prasowego grupy. Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych w Wyższych Szkołach Bankowych i Akademii Leona Koźmińskiego.
Pracę Piwka nadzoruje Krzysztof Syrek, który w październiku 2020 roku rozpoczął pracę w Goldenline i HRlink jako szef działu marketingu – odpowiada za cały obszar działań marketingowych dla obu spółek (w tym m.in. wprowadzenie działań związanych z automatyzacją marketingu i synergią marek). (ak)