poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAdidas wybrał nową agencję, która zajmie się działaniami na polskim rynku

Adidas wybrał nową agencję, która zajmie się działaniami na polskim rynku

Agencja Labcon, która należy do Group One, wygrała przetarg na całościową obsługę marki Adidas na polskim rynku. Współpracę rozpoczęto w styczniu 2019 roku.

Labcon zajmie się wdrażaniem strategii komunikacji dla wszystkich kategorii produktów wspieranych lokalnie przez markę Adidas i będzie prowadzić działania w kanałach digital, mediach społecznościowych, jak również odpowiadać za public relations, tworzenie treści, współpracę z influencerami czy event management.

Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia. Po stronie Labcon działania dla klienta prowadzi zespół złożony z siedmiu osób. Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy.

Poprzednio działania PR i w mediach społecznościowych na polskim rynku prowadziła dla marki Adidas agencja Tailor Made PR. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj