W agencji Big Picture na początku 2022 roku awansowały dwie osoby. Nowe funkcje obejmą Agata Kankowska w zespole korporacyjnym i Zuzanna Oczko w zespole lifestyle. Awanse są związane są ze strategią rozwijania kompetencji pracowników w ramach obowiązującej struktury firmy.
Agata Kankowska (na zdjęciu głównym po prawej stronie) z początkiem lutego 2022 roku obejmie stanowisko PR Consultant w zespole PR korporacyjnego, którym zarządza Alicja Górka-Pruszczak. Kanowska w Big Picture pracuje m.in. dla Mondelez Polska, Reckitt oraz Syrena RE.
PR-em zajmuje się od 2019 roku – doświadczenie zawodowe początkowo zdobywała w ViacomCBS Networks Polska. Wspierała komunikacyjnie marki telewizyjne (MTV Polska, Comedy Central Polska, Paramount Channel HD i Nickelodeon Polska). Wcześniej pracowała dla brytyjskiej agencji pozyskiwania talentów, gdzie realizowała projekty dla Deloitte UK i Santandera. Ukończyła komunikację w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz kulturoznawstwo na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
W dziale lifestyle Zuzanna Oczko otrzymała awans na stanowisko Junior PR Consultant. Będzie kontynuować pracę dla kluczowych klientów agencji z obszaru FMCG, m.in. dla marek z portfolio Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.) czy Wasa, a także wspierać zespół obsługujący biuro prasowe marek Panasonic i Technics.
Oczko odpowiada m.in. za promocję nowości produktowych, kontakty z mediami, realizację działań branded content czy współprace z influencerami. W ostatnich miesiącach realizowała takie projekty jak komunikacja 120 urodzin marki Milka, promocja kolejnej odsłony kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” czy wsparcie kluczowych produktów Mondelez, m.in. nowej odsłony czekolady Milka Delicate Dark. Pierwsze doświadczenia w branży zdobyła podczas współtworzenia i realizacji strategii PR takich marek jak VICHY Laboratories, Roche oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej. Ukończyła studia magisterskie z logistyki i administrowania w mediach na Uniwersytecie Warszawskim. (mb)