Z początkiem grudnia 2022 roku Agata Koppa awansowała w Carlsberg Polska na stanowisko dyrektorki ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju. Dołączyła tym samym do zespołu zarządzającego.
Koppa będzie odpowiedzialna za strategię ESG, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, relacje z mediami oraz współpracę z organizacjami branżowymi.
Agata Koppa z Carlsbergiem związana jest od 2005 roku. Na początku swojej kariery Agata budowała od podstaw, a następnie rozwijała dział badań rynkowych i konsumenckich, który stał się następnie fundamentem działu innowacji. Przez ostatnie lata zarządzała z kolei obszarem innowacji, gdzie we współpracy cross-funkcyjnej z sukcesem wdrożyła kilkadziesiąt projektów innowacyjnych, kształtując tym samym strategiczne portfolio produktów Carlsberg w Polsce.
Do tej pory funkcję dyrektorki ds. korporacyjnych w Carlsberg Polska pełniła Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. korporacyjnych, z końcem grudnia 2022 roku rozstaje się z firmą. Z firmą była związana od 2014 roku, kiedy stanęła na czele nowo utworzonego działu komunikacji. Odpowiadała za strategię komunikacji korporacyjnej dla poszczególnych marek oraz zarządzanie komunikacją wewnętrzną i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Wcześniej, od 2008 do 2013 roku, Ptaszyńska-Jedynak pracowała w dziale komunikacji Coca-Cola Poland Services, gdzie pełniła funkcję kierownika ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji. W latach 2000-2008 pracowała z kolei w Philips Polska, gdzie tworzyła dział komunikacji, a wcześniej w oddziale amerykańskiej firmy 3M Poland, gdzie była kierownikiem ds. marketingu korporacyjnego i komunikacji. Jest absolwentką Wydziału Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium w zakresie Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Ptaszyńska-Jedynak nie poinformowała jeszcze o dalszych planach zawodowych. (mb)